جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ط

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید، مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آران و بیدگل آغاز به پذیرش طلبه می‌کند و از خواهران علاقمند به فراگیری علوم دینی با در نظر گرفتن شرایط دعوت به عمل می‌آورد.

خانم محبوبه داداشی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اظهار داشت: مدرسه علمیه حضرت زینب(س) با توجه به اهمیت تحصیل و فراگیری علوم دینی و رساندن پیام اسلام به سراسر جهان، در سال جدید طلبه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل، یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن سال جدید، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل آغاز به پذیرش طلبه می‌کند و از خواهران علاقمند به فراگیری علوم دینی با در نظر گرفتن شرایط، دعوت به عمل می‌آورد.

وی، به شرایط پذیرش در این مدرسه اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌بایست دارای مدرک دیپلم و معدل ۱۴ و بالاتر و حداکثر ۴۰ سال سن باشند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل، تصریح کرد: بهره‌گیری از اساتید و مربیان تربیتی فاضل، تأکید بر انس با قرآن و محور قرار دادن قرآن در دروس، برنامه‌های جدید آموزشی با رویکرد کاربردی در فراگیری علوم حوزوی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی تهذیبی از مهمترین مزایای حضور در این مدرسه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در این مدرسه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۱۵۴۷۴۰۱۱۰ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس آران و بیدگل، میدان ولی عصر، بلوار شهید قاسم پور، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مراجعه نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha