جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد، بر اشاعه و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوردهای اسلام و انقلاب در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه همه باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت و حراست نماییم، اظهار داشت: باید با تلاش جهادی در راستای اشاعه فرهنگ انقلابی در جامعه کوشا باشیم.

وی افزود: مردم در سال ۵۸ در چنین روزی با مشارکت بیش از ۹۸ درصدی در انتخابات، به جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند و این انتخابات با این حجم از مشارکت در تاریخ بی‌سابقه بوده و هست، چرا که مردم آگاهانه، جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و پای دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند ماند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تحرکات مردم سوریه در ارتباط با پایگاه‌های نظامی آمریکا، خاطرنشان کرد: ملت سوریه نمی‌تواند ظلم آمریکا را در این منطقه تحمل کند.

حجت الاسلام حسینی، در ادامه به ۱۳ فروردین ماه روز طبیعت اشاره کرد و گفت:در این روز نباید به طبیعت آسیب زده شود و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، ضرروری است از روزه خواری در ملا عام خودداری شود و حرمت و شأن ماه مبارک رمضان حفظ شود.

وی به اکران فیلم غریب در سینماهای کشور اشاره کرد و یادآور شد: فیلم غریب گوشه‌ای از رشادت‌ها و شجاعت‌های سرباز رشید اسلام شهید محمد بروجردی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی نمود و جان خود را برای امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشت.

امام جمعه بروجرد، بر اشاعه و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه تأکید کرد و افزود: ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوردهای اسلام و انقلاب در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha