شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم وداع با پیکر پاک پاسدار شهید مدافع حرم؛ میلاد حیدری

حوزه/ مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی به خوبی فهمیده است که در سراشیبی سقوط قرار دارد، لذا دست به هر کاری می‌زند که این امر را به تأخیر بیندازد، ولی با این وجود نابودی‌اش حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، سردار سالار آبنوش شب گذشته در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم، میلاد حیدری که در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: مردم قروه همواره در تاریخ این انقلاب نقش آفرین بوده‌اند و شهدای زیادی از این خطه، در عرصه دفاع از نظام اسلامی داریم.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران، گفت: امروز اسرائیل غاصبی که زمانی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد، در پشت دیوارهایی که خود ساخته پنهان شده و در مسیر زوال قرار گرفته است.

سردار آبنوش تأکید کرد: اکنون رژیم صهیونیستی به خوبی فهمیده است که در سراشیبی سقوط قرار دارد، لذا دست به هر کاری می‌زند که این امر را به تأخیر بیندازد، ولی با این وجود نابودی‌اش حتمی است.

وی یادآور شد: اسلام، دین مهربانی و گذشت است و در آن جایی برای خشونت نیست و لذا همه مسلمین و ملت ایران برای تقریب بیشتر به پیامبران الهی، ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین اقتدا می‌کنند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران، اظهار کرد: استعمار برای رسیدن به مطامع خویش به دنبال پررنگ کردن اختلاف نظر بین برادران اهل سنت و اهل تشیع است، ولی در مقابل مشترکات شیعه و سنی به حدی فراوان است که محلی برای اختلاف افکنی دشمن نگذاشته است.

سردار آبنوش گفت: سردار سلیمانی، هزاران جوان و رزمنده رشید به مانند شهید میلاد حیدری تربیت کرده و این خود بر جان دشمن لرزه می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بسیاری از کشورهای جهان با ما سر دشمنی و اختلاف داشتند، ولی امروز اقتدار ایران و ملتش باعث شده تا آنان برای دست بوسی ایرانیان صف ببندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha