دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1079259
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
شهید میلاد حیدری

حوزه/ مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم، شهید میلاد حیدری امشب در مسجد جامع شهرستان قروه با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم، با شور خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم، شهید میلاد حیدری امشب در مسجد جامع شهرستان قروه با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم، با شور خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه، در این مراسم اظهار داشت: شهرستان قروه به خود می‌بالد که امروز میزبان شهید دیگری است که جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دفاع از حرم فدا کرده است.

وی افزود: شهرستان قروه امروز مفتخر است که در راه اعتلای انقلاب اسلامی، شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی کرده است و در دهه ۹۰ بیش از ۴۰ شهید که ۲ نفر از آنان از شهدای مدافع حرم هستند، اهل این دیار قهرمان پرور می‌باشند.

امام جمعه شهرستان قروه تأکید کرد: کردستان، به فرموده رهبر معظم انقلاب، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و در هر کجای این استان شاهد خون شهیدان در عرصه دفاع از این کشور هستیم.

وی یادآور شد: دشمنان همواره علیه مردم کردستان توطئه می‌کنند، ولی تاکنون هرآنچه انجام داده‌اند به در بسته خورده‌اند و این معلول بصیرت مردم این خطه است.

حجت الاسلام رستمی، اظهار کرد: امروز رژیم غاصب اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و ان‌شاءالله به زودی این رژیم متجاوز، از صحنه روزگار محو خواهد شد و قدس شریف دوباره آزاد می‌شود.

گفتنی است شهید میلاد حیدری متولد سال ۱۳۷۰ در روستای وینسار از توابع شهرستان قروه بود و در شهر باقرآباد قرچک زندگی می‌کرد و از این شهید مدافع حرم ۲ فرزند دختر ۶ ساله و پسر ۳ به یادگار مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha