دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشییع پیکر شهیدان «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» در میدان امام حسین (ع)

حوزه/ پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» در میدان امام حسین (علیه‌السلام) تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پیکرهای مطهر شهیدان «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و عموم مردم در میدان امام حسین (علیه‌السلام) تهران تشییع شد.

بنا بر این گزارش؛ پیکرهای این دو پاسدار شهید مدافع حرم پس از اجرای مراسم، تا میدان شهدا بر دوش شهروندان روزه‌دار تهرانی بدرقه شدند.

تشییع کنندگان پیکرهای این دو شهید مدافع حرم بیرق‌های سرخ منقش به نام ائمه اطهار (ع) و تصاویری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را با خودشان حمل می‌کردند.

کمیل، حلما و محمد فرزندان این دو شهید مدافع حرم در حالی که مردم از سردار سلامی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، خواستار انتقام سخت بودند، بر سر تابوت پیکرهای پدران‌شان حاضر شدند.

مادر شهید میلاد حیدری در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: از تمام مردم تشکر می‌کنم و از شما می‌خواهم تا راهشان ادامه یابد. میلاد فدای راه حضرت زینب (س) شد. مردم، از شما می‌خواهم که راه شهدا را فراموش نکنید.

این شهیدان والامقام از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بودند که چند روز پیش در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha