جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1079724
۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل از هر زمانی ضعیف‌تر شده است، گفت: اسرائیل باید منتظر ضربات سهمگین جمهوری اسلامی به دلیل شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان، در زمینه‌های گوناگون به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است، اظهار داشت: اعلام خبر دستیابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای جهان را مبهوت ساخت.

وی با بیان اینکه دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای، اقدامی عظیم و موفقیتی سترگ است، گفت: ایران در علم و فناوری از بهترین‌های جهان است و همین پیشرفت در عرصه‌های گوناگون است که دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه ایران قدرتی بزرگ است و دنیا روی قدرت ایران حساب باز کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا از سال ۵۹ ایران را تحریم کرده، اما با وجود تحریم‌های ظالمانه، ایران در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه یکی از علت‌های اصلی تورم، دلار است که باید از معاملات حذف شود، گفت: با حذف دلار از معاملات، ایران همانند سایر کشورها می‌تواند تحریم‌ها را بی اثر کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل از هر زمانی ضعیف‌تر شده است، افزود: این رژیم غاصب ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه اسرائیل در محاصره موشک‌های مقاومت قرار دارد، اظهار کرد: اسرائیل باید منتظر ضربات سهمگین جمهوری اسلامی به دلیل شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha