دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه جهاد تبیین در تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز گفت: پاکسازی انقلاب از نفوذی‌ها ونااهلان و نامحرمان خیلی مهم است، اگر این اقدام زودتر عملی نشود، فتنه و اغتشاشات بدتر از امسال با همکاری همین نفوذی‌ها در فصل اول سال پیش رو در انتظارمان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به همت ستاد نهضت جهاد تبیین، بیست و چهارمین جلسه جهاد تبیین در مسجد جامع حکم آباد با حضور، طلاب و روحانیون، نیروهای انقلابی، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز، با اشاره به اهمیت عدالتخواهی در جامعه، اظهار داشت: عدالت طلبی که با نگاه ارتجاعی صورت پذیرد به نفع دشمنان اسلام و طاغوت خواهد بود و بازی در میدان دشمن بخشی از پازل جبهه استکبار خواهد بود، ولی اگر با نگاه انقلابی و اصلاح معایب این مهم صورت پذیرد، عدالتخواهی ولایتمدارانه و حرکت به سمت جلو خواهد بود و این عدالتخواهی موجب تداوم عمر انقلاب اسلامی و بخش مهمی از پازل تحقق قیام حضرت مهدی(عج) می‌باشد.

وی با اشاره به فتح مکه و اسلام آوردن مسلمانان، گفت: در میان این اسلام آوردن‌ها، تظاهر کفار به اسلام آوری و از سویی ایمان سطحی تازه مسلمانان مکه آنهم در اواخر عمر شریف پیامبر عظیم الشأن(ص)، زمینه ایجاد ارتجاع توسط جبهه نفاق در حکومت اسلامی را پدید آورد، بطوریکه با نیم قرن فاصله بعد از عروج جانگداز رسول‌الله(ص) نوه ابوسفیان رأس جبهه کفر بعنوان حاکم اسلامی، نوه رسول الله(ص) را بعنوان خارجی از اسلام به همراه همه منسوبین رسول‌الله به شهادت رساند و زنان و دخترانشان را بعنوان اسیران جبهه کفر به بازار برده فروشان برد.

حجت الاسلام بجانی، ادامه داد: در مقابل حرکت ارتجاعی آل آبی سفیان و حلال شدن حرام‌ها و حرام شدن واجبات، مبارزه با ارتجاع آنقدر اهمیت داشت که حضرت سیدالشهدا(ع) با دیدگاه انقلابی خود همه عزیزانش را با خود در صحرای کربلا همراه کرد و با خون آنها حتی طفل شش ماهه‌اش با ارتجاع در اسلام مبارزه کرد و کار ارتجاع طلبان را خواهرشان حضرت زینب(س) و فرزندشان امام سجاد(ع) یکسره کردند.

وی گفت: این انقلاب حاصل هزاران شهید از صدر اسلام تا دوران مشروطه و مبارزه با پهلوی و انقلاب و دفاع مقدس و ده‌ها فتنه و مدافعان حرم و امنیت و سلامت است، خطر جدی ارتجاع همیشه تهدیدی برای انقلاب است و اگر امام خامنه‌ای در مقابل این ارتجاع ایستادگی نکرده بود، بی‌شک فاتحه این انقلاب خیلی وقت پیش خوانده شده بود و البته رهبران جوامع کوچکتر در ایران دچار سستی و قصور هستند و در مسائل مهمی شاهد پیشروی ارتجاع طلبان هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز ادامه داد: در کنار سستی و قصور خواص جامعه، ایمان سطحی مردم و ضعف دشمن شناسی از عوامل مهم ارتجاع هستند، آن حق طلبی و عدالتخواهی و آزادی خواهی که دشمن برای فریاد آن شبکه ماهواره‌ای را با میلیاردها دلار هزینه در اختیار عده‌ای قرار داده، آزادی خواهی و عدالتخواهی نیست و فقط فریادی برای همراه کردن افراد ضعیف الایمان با جنایت ارتجاع طلبان است.

وی افزود: اسراییل، آمریکا و عربستان دشمنان انقلابند و اردوغان و الهام علی‌اف در کنار آنان پنج تن خبیثه جبهه دجال هستند، تولی و تبری می‌گوید اردوغان هرگز دلسوز ما نبود و نیست، او با سد سازی و با بهانه ذخیره آب مانند مولایش یزیدبن معاویه آب را به روی شیعیان عراق و ایران بسته است.

حجت الاسلام بجانی، با طرح این سوال که فرق اردوغان با شمر و یزید چیست؟ یادآور شد: اردوغان از عمر سعد و یزید هم بدتر است و الهام علی اف نیز مانند حرمله است، بنابراین بنده فرقی بین اینها نمی‌بینم، او برای سرکوب رهبران اسلامی آذربایجان آنها را مجبور می‌کند که یا اتهام تجاوز به دختران خود را برعهده بگیرند و یا مواد مخدر را، برخی از آنان را نیز به اتهام مواد مخدر محبوس کرده است.

وی یادآور شد: پاکسازی انقلاب از نفوذی‌ها ونااهلان و نامحرمان خیلی مهم است، اگر این اقدام زودتر عملی نشود، فتنه و اغتشاشات بدتر از امسال با همکاری همین نفوذی‌ها در فصل اول سال پیش رو در انتظار مان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha