چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سلسلسه دروس علمی

حوزه/ موسسه علمی پژوهشی به سوی اجتهاد، سلسله دروس علمی را در ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، موسسه علمی پژوهشی به سوی اجتهاد، سلسله دروس علمی را در ماه مبارک رمضان سال جاری با حضور اساتید سطوح عالی و دروس خارج این حوزه برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی زارعی سبزواری، حجت الاسلام والمسلمین مهدی مروارید و حجت الاسلام والمسلمین محمد عندلیب همدانی از جمله اساتیدی هستند که در ماه مبارک رمضان به طرح موضوع خواهند پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی زارعی سبزواری با موضوع بررسی قاعده تأسی و کاربرد آن در فقه تا دهم فروردین ماه در قالب ۵ جلسه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی مروارید موضوع «حجیت مراسیل ابن ابی عمیر با تکیه بر اندیشه های رجالی آیت الله العظمی سیستانی ( دامت برکاته )» را در قالب ۶ جلسه از ۱۴ الی ۱۹ فروردین ماه ارائه بحث می کنند.

همچنین در ادامه ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عندلیب همدانی در این موسسه موضوع «کارکرد حداقلی حمل بر تقیه و تاثیر آن در فقه» را از ۲۵ الی ۲۹ فروردین ماه در قالب ۵ جلسه طرح خواهند کرد.

ساعت برگزاری سلسله دروس ۲۲ الی ۲۳:۳۰ دقیقه در محل این موسسه واقع در مشهد مقدس، خیابان آیت الله بهجت، بهجت ۸.۱ پلاک ۴۱۵ خواهد بود و پس از دروس نیز مراسم دعا و مناجات در همان محل برپا می شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha