دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
image-20230403143244-1.png

حوزه/طبق موافقتنامه دولت و کمیسیون اسلامی اسپانیا کارگران مسلمان می توانند در روزهای تعطیل درج شده در ماده ۱۲ این توافق نامه درخواست مرخصی داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، طبق موافقتنامه قانون ۲۶/۱۹۹۲ مورخ ۱۰ نوامبر، بین دولت و کمیسیون اسلامی اسپانیا ،"کارگران مسلمان می توانند در روزهای تعطیل درج شده در ماده ۱۲ این توافق نامه درخواست مرخصی داشته باشند".

اعضای جوامع اسلامی متعلق به کمیسیون اسلامی اسپانیا که مایلند در روزهای جمعه هر هفته در اقامه نماز جمعه شرکت کنند می‌توانند از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۰۰ بعد از ظهر، درخواست مرخصی ساعتی داشته باشند. همچنین در ماه مبارک رمضان می توانند درخواست اتمام کار یک ساعت قبل از غروب آفتاب داشته باشند.

طبق این توافق نامه اولین روز سال جدید اسلامی که مصادف با اول محرم می باشد، روز دهم ماه محرم، روز ولادت پیامبر اسلام که میان اهل‌سنت ۱۲ ربیع الاول است، عید مبعث، سالروز واقعه معراج پیامبر، جشن عید فطر در اول تا سوم شوال و جشن عید قربان در روزهای دهم تا دوازدهم ذی الحجه روزهای دیگری هستند که کارگران امکان درخواست مرخصی برای انجام مناسک دینی را دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha