جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1079316
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
محفل قرآنی

حوزه/ محفل قرآنی نور با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با ماه رمضان، محفل قرآنی نور امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، قاریان و جمعی از فعالان قرآنی استان در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این محفل قرآنی اظهار داشت: خداوند متعال را شکر می‌کنیم که ما را به قرآن کریم متنعم کرد و در مسیر این عامل حیات‌بخش قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به پیشینه قرآنی استان بوشهر و زمینه‌سازی مناسب برای پرورش نسل قرآنی در استان گفت: درخشش نوگلان قرآنی استان ثمره‌ درختی است که در تاریخ این استان کاشته شده است.

وی اضافه کرد: با تنظیم سند گسترش فعالیت‌های قرآنی تلاش‌های شما و بروز استعدادهای قرآنی، بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد جهش چشمگیری در عرصه فعالیت‌های قرآنی استان خواهیم بود.

در این مراسم ابوالفضل عدالت‌خواه، ابوالفضل امنیه برازجانی، محمد شادور و سیدطاها حسینی از قاریان جوان استان به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم رضا نجفی رئیس مجمع قرآنیان استان در سخنان کوتاهی به بیان نکاتی در خصوص توسعه و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی استان پرداخت.

در خاتمه این مراسم از بهمنیار احمدی جوان، خیر قرآنی و پدر شهید مدافع حرم، محمد احمدی جوان، که خانه خود را وقف فعالیت‌های قرآنی کرده بودند و نیز جمعی از حافظان نوجوانان توسط امام جمعه بوشهر تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با همکاری سپاه امام صادق علیه‌السلام، ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه، مجمع قرآنیان استان، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی و ستاد ترتیل‌خوانی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha