دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / نخستین هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان نخستین هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و قمصر در سال جدید پیش از ظهر امروز با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه کاشان برگزار شد .

حجت الاسلام ابوذر شورابیان معاون آموزش حوزه علمیه کاشان در این جلسه ضمن تبریک سال جدید، ماه مبارک رمضان، میلادبا سعادت امام حسن مجتبی (ع) و ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سال تحصیلی جدید، بر لزوم همفکری مدیران مدارس در ارتقای سطح آموزشی و تربیتی طلاب تأکید کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان به تعیین تکلیف وضعیت تحقیق پایانی طلاب به نظام جدید تا پایان سال تحصیل ، طرح تعالی اساتید و معرفی اساتید اخلاق دغدغه‌مند اشاره و بحث استعدادیابی طلاب بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان و بررسی و سامانه سما برای انجام تست اولیه استعداد را از مهمترین برنامه های سال جدید عنوان کرد.

حجت الاسلام شورابیان در ادامه بر لزوم انسجام بخشی مدارس علمیه در فعالیت های آموزشی، تربیتی، اعتقادی، دینی ، قرآنی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: از طلاب و روحانیون انتظار داریم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و منسجم داشته باشند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، برلزوم هماهنگی های لازم جهت حضور معاونین حوزه علمیه در مدارس، بحث افزایش حقوق اساتید و کادر مدارس، بررسی المپیاد برگزار شده در سال گذشته، بررسی محدوده درسی طلاب و مشخص کردن تاریخ امتحانات نوبت دوم، شرایط پذیرش طلاب غیربومی برای سطح یک و دو در مدارس علمیه کاشان و ... تأکید شد.

انتهای پیام

هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس علمیه منطقه کاشان + عکس

هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس علمیه منطقه کاشان + عکس

هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس علمیه منطقه کاشان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha