یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: روز قدس روز حمایت آشکار و صریح نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین است و در این روز پایه‌های ظلم و جور به لرزه درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: اقدام حکیمانه امام خمینی(ره) در نام‌گذاری روز قدس جلوی زیاده‌خواهی‌های رژیم منحوس صهیونیستی را گرفت.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آشکار مستکبرین در حال پیش روی در منطقه و سرزمین‌های اشغالی بود، اما پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل(ره) به‌مثابه ترمزی برای این رژیم غاصب بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: اینکه حضرت امام خمینی(ره) در اقدامی حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند، بیانگر ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی و آن امام همام نسبت به رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: در واقع حضور حماسی مردم در روز قدس و برگزاری راهپیمایی‌های باشکوه در این روز جهانی و شکل‌گیری جریان انتفاضه، سبب شد تا این رژیم جنایتکار کرانه باختری را تحویل دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با تأکید بر اهمیت همبستگی مردم در مقابل رژیم‌های غاصب و مستکبر، تصریح کرد: تجربه نشان داده که هر زمانی مردم در مقابل مستکبرین اتحاد داشته‌اند، قطعاً پیروز شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد مردم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، نمونه بارزی از اتحاد و همبستگی مردم است و با پیروزی انقلاب اسلامی نور امیدی در دل مظلومان روشن شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: به‌طور یقین اتحاد و همبستگی مردم در روز جهانی قدس، همچون خاری در چشم مستکبرین عالم و همچون سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی به‌ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، با تأکید بر لزوم حضور تک‌تک مسلمانان و به‌ویژه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: ملت بزرگ ایران این بار هم مثل تمام این سال‌ها با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار زده و نشان می‌دهند که هیچ‌گاه پشت مظلوم را خالی نمی‌گذارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha