جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ اقامه آخرین نمازجمعه ۱۴۰۱ در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: تحولات جهانی در جهت تضعیف جبهه دشمنان جمهوری اسلامی به سرعت انجام می‌گیرد و لذا شاهدیم که آمریکا روز به روز ضعیف‌تر شده و به دلیل دوقطبی شدید، بحران سیاسی، شکست در رسیدن به همه خواسته‌هایش با مشکل جدی روبرو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: صلح تحمیلی امام حسن مجتبی(ع) که به خاطر بی‌وفایی یاران و خیانت سرداران و فریبکاری معاویه، برای حفظ اسلام ناب محقق شد، کمتر از جهاد شهادت طلبانه امام حسین(ع) نبود بلکه از جهاتی می‌شود گفت مهم‌تر هم بوده است.

امام جمعه عالیشهر افزود: به فرموده پیامبر اکرم(ص)، درهای بهشت در ماه مبارک رمضان باز و درهای جهنم بسته است، اما برخی با اعمال و رفتار شیطانی خود اصرار دارند که درهای جهنم را به روی خودشان باز نمایند.

وی ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره)، کار خدمت به مردم، مسئولیت بزرگ مسئولین پیش خدای متعال است که یک وظیفه اساسی برای آنها و مهمترین مایه امتحان الهی آنهاست.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد عنوان کرد: متأسفانه بعضی از مسئولین، خودشان را محور خدمت قرار داده‌اند و از ثروت مردم و قدرتی که به آنها داده شده به خودشان خدمت می‌کنند و مردم را فراموش کرده‌اند، قطعاً خاری و ذلت دنیا و عذاب آخرت برای این مسئولین خواهد بود.

وی گفت: اگر خودمحوری به جای خدا محوری باشد، تفاوتی میان مسئول اسلامی با مسئول طاغوتی نخواهد بود.

امام جمعه عالیشهر، خاطرنشان کرد: دعوای شخصی برای رسیدن به ریاست و پول میان مسئولین، موجب هدر رفت بیت المال و قطع خدمات به مردم می‌شود که ضرورت ورود و برخورد افراد ذیصلاح را می‌طلبد.

وی یادآور شد: تحولات جهانی در جهت تضعیف جبهه دشمنان جمهوری اسلامی به سرعت انجام می‌گیرد و لذا شاهدیم که آمریکا روز به روز ضعیف‌تر شده و به دلیل دوقطبی شدید، بحران سیاسی، شکست در رسیدن به همه خواسته‌هایش با مشکل جدی روبرو است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل هم که در تمام عمرش گرفتاری‌هایی به هولناکی امروز نداشته، تزلزل سیاسی، متلاشی شدن ائتلاف‌ها، انحلال احزاب، وجود دو قطبی میان صهیونیست‌ها، تظاهرات صدها هزار نفری بر علیه دولت و مهاجرت معکوس که پیش‌بینی می‌شود میلیونی باشد، باعث شده تا خود مقامات اسرائیل پیش بینی کنند اسرائیل ۸۰ ساله نخواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد بیان کرد: در مسئله حجاب رهبر معظم انقلاب فرمودند، محدودیت شرعی و قانونی است و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، مسئولین باید برای برخورد با کسانی که کشف حجاب می‌کنند برنامه داشته باشند، البته اگر زنان و دخترانی که کشف حجاب می‌کنند، می‌دانستند که دشمن قسم خورده پشت این قضیه است و نسبت به زن ایرانی کینه دارند، با دشمن همراهی نمی‌کردند.

وی افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس که به منظور حمایت از مظلوم و اعلان برائت از ظالم برگزار می‌شود، قطعاً خیلی باشکوه‌تر برگزار خواهد شد، این عبادت بزرگ را تکمیل کننده عبادت‌های شب‌های قدر خود بدانید و شرکت گسترده داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha