یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ق

حوزه / امام جمعه بادرود، با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی از ارزش‌های اسلامی و دینی عقب‌نشینی نخواهیم کرد، گفت: براساس بیانیه وزارت کشور با افرادی که عامدانه کشف حجاب می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان خطیب جمعه و زبان رسای مردم، خاصه از طرف خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان، به افراد بدحجاب اعلام می‌کنیم که از موضوع حجاب لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم و تمام قد در کنار دولتمردان و مسئولان ایستاده‌ایم.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه باید کانون حیا و عفاف و حجاب در ایران اسلامی به طور کامل رعایت شود، ابراز کرد: از نظرشرعی و قانونی وظیفه آحاد مردم نسبت به افراد بدحجاب، ابتدا تذکر لسانی در صورت عدم توجه، اطلاع به مسئولین مربوطه جهت برخورد قانونی خواهد بود.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی از ارزش‌های اسلامی و دینی عقب‌نشینی نخواهیم کرد، گفت: براساس بیانیه وزارت کشور با افرادی که عامدانه کشف حجاب می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

امام جمعه بادرود، به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام جمهوری اسلامی پیرامون حجاب اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، خیلی صریح و قاطع فرمودند که کشف حجاب حرام شرعی سیاسی است و یک اقدام دولتی نیست، بلکه براساس قانون، خواسته اکثریت مردم و اسلام می‌باشد.

وی ضمن گرامی داشت روز جهانی بهداشت و سلامت، اظهار کرد: در روایات، سلامتی و تندرستی از جمله برترین نعمت‌ها شمرده شده و گواراترین نصیب‌ها و روزی‌های انسان نیز همین صحت و سلامتی در زندگی است.

امام جمعه بادرود، بر لزوم حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای جاودان و ماندگار امام راحل می‌باشد و لذا بسیاری از عوامل استکبار جهانی در تلاشند که این روز کمرنگ برگزار شود.

وی روز جهانی قدس را متعلق به همه مسلمانان جهان دانست و خاطرنشان کرد: ملت جمهوری اسلامی که پرچمدار روز جهانی قدس در جهان هستند، برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی همچون سنوات گذشته حضوری پررنگ خواهند داشت.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضوری پرشور و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را از اشغالگران صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.

حجت الاسلام قاسمی، بر لزوم بهره‌مندی از اعمال و فضیلت شب‌های قدر تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بهترین عبادت در شب‌های قدر، توبه از گناهان است، لذا نباید از فیوضات این شب‌ها برای پاک کردن دل‌هایمان محروم شویم.

وی با اشاره به بعضی از مسائل و مشکلات منطقه بادرود، اظهار یادآور شد: یکی از مطالبات مردم منطقه بادرود، نان با کیفیت می‌باشد که متأسفانه بعضی از نانوایی‌های شهر، نان با کیفیت را تحویل مردم نمی‌دهند.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه به گفته نانوایان آرد نامناسب، موجب پایین آمدن کیفیت نان شده است، تصریح کرد: از مسئولین می‌خواهیم با شفاف سازی بیان کنند، آیا نان بدون کیفیت مربوط به آرد است یا خدای ناکرده نانوا تقصیر دارد؟

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha