دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: همه افراد به ویژه نهادهای امدادی به گونه ای به نیازمندان کمک کنند که کرامت انسانی آنها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد چهارده معصوم دانشگاه آزاد دیّر، اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) کریم اهلبیت و حضرت معصومه(س) کریمه اهلبیت هستند.

امام جمعه دیّر افزود: همه اهل بیت(ع) و معصومین نور واحدی هستند، اما کرامت و بزرگواری و انفاق در شخصیت امام حسن مجتبی(ع) برجستگی خاصی دارد.

وی با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در کمک به فقرا و نیازمندان، حرمت افراد را حفظ می کردند، ادامه داد: همه افراد به ویژه نهادهای امدادی به گونه ای به نیازمندان کمک کنند که کرامت انسانی آنها حفظ شود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: از امام حسن مجتبی(ع) علاوه بر کمک به نیازمندان، درس حلم و بردباری بیاموزیم و کار و خدمتی که انجام می دهیم برای خدا باشد.

وی با اشاره به اثرات نرم صحبت کردن در برخورد با افراد، تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در موضوع عفاف و حجاب باید با زبان نرم و بیان خوش همراه باشد.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه خانواده ها بر استفاده فرزندان از فضای مجازی نظارت داشته باشند، عنوان کرد: همان طور که نسبت به غذای جسم اهمیت می دهیم باید نسبت به غذای روح خود نیز دقت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha