شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نظر آباد

حوزه/ امام جمعه نظرآباد گفت: انضباط و دقت اقتصادی در رأس برنامه‌های اصلاحی انبیا بوده است چرا که بازار مسلمانان باید از تقلب و کم‌فروشی دور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام موسوی امام‌ جمعه نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: انضباط و دقت اقتصادی در رأس برنامه‌های اصلاحی انبیا بوده است، بازار مسلمانان باید از تقلب و کم‌فروشی دور باشد.

وی افزود: دقت در ترازو، عامل خیر و برکت است، کم فروشی گرچه سود موقت دارد، ولی به مرور زمان اعتبار دنیوی خود را از دست می‌دهد و از طرف دیگر عذاب اخروی را برای فرد فراهم می‌کند.

امام جمعه نظر آباد به عامل اصلی فتنه‌ها، نزاع‌ها و جدایی‌ها اشاره کرد و گفت: انسان اگر می‌خواهد زندگی موفقی داشته باشد و به آرامش دنیا و سعادت اخروی برسد، باید از شنیده‌های بی‌اساس و شایعات و قضاوت‌های عجولانه پرهیز کند، چرا که بسیاری از فتنه‌ها، نزاع‌ها و جدایی‌ها به‌خاطر قضاوت‌های عجولانه و حرف‌های بی‌مدرک اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام موسوی، به فضیلت شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر، از با فضیلت‌ترین شب‌ها و شب میزان و اندازه‌گیری است، باید ظرفیت خودمان را نشان دهیم و اندازه‌ای را مشخص و معین کنیم، تصمیم بگیریم و برای آینده‌مان برنامه‌ریزی کنیم و آن را تحویل امام زمان (عج) بدهیم تا برای سال بعدمان تقدیرات خوب و زیبایی داشته باشیم.

وی افزود: از بهترین اعمال در شب‌های قدر، دعا و نیایش برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج)، تفکر و برنامه‌ریزی و استغفار است که برکات مادی و معنوی فراوانی دارد.

امام جمعه نظرآباد، با اشاره به برگزاری دادگاه رئیس جمهور سابق آمریکا، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور سابق آمریکا به جرم پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر زن توسط دادگاه متهم شناخته شده است و این نشان نشان از اوج انحطاط اخلاقی در غرب و از نشانه‌های افول موریانه‌وار آمریکا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد، به لزوم توجه بیشتر به حجاب شرعی تأکید کرد و گفت: کشف حجاب، حرام شرعی است و امروز توطئه استکبار علیه ملت ایران، دوقطبی سازی و برخی اهداف سیاسی دیگر است و لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند، این موضوع حرام سیاسی است.

وی تصریح کرد: انتظار مردم این است همه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول، به وظیفه خود در مسئله پوشش و حجاب عمل کنند.

امام جمعه نظر آباد به جلسه روز گذشته شورای اداری شهرستان که با حضور رئیس سازمان ثبت و اسناد کشور برگزار شد اشاره کرد و یادآور شد: مسائل، مشکلات و مطالبات در مورد صدور جواز زمین‌های قولنامه‌ای، اسناد زمین‌های روستایی، همچنین زمین‌های اوقافی شهرستان در جلسه شورای اداری با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور مطرح شد و برای بررسی و رفع موانع قول مساعدت داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha