دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام آخوندی، مسئول غرفه مدرسه علمیه دارالسلام تهران

حوزه/ حجت الاسلام آخوندی گفت: غرفه مدرسه علمیه دارالسلام در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ظهور و بروز فعالیت های این مدرسه علمیه پرداخته و در آن آموزش خط نستعلیق، خط خوشنویسی، تبلیغ قرآن، مشاوره حفظ قرآن، گفت و گوی سیاسی و اعتقادی انجام می شود که این فعالیت ها از سوی طلاب مدرسه بوده و نتایج دستاوردهای این مدرسه علمیه است.

حجت الاسلام آخوندی، مسئول غرفه مدرسه علمیه دارالسلام تهران در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طی گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری حوزه به برنامه های این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: طلاب جدیدالورود به این مدرسه علمیه از پایه تحصیلی هشتم و نهم با معدل بالای ۱۹ وارد این مدرسه علمیه شده و در این مدرسه به حفظ قرآن کریم، آموزش زبان عربی و انگلیسی، آموزش تجوید، خط نستعلیق و ... می پردازند و دروس رسمی و اختصاصی حوزه نیز در آن تدریس می شود.

وی اظهار داشت: غرفه مدرسه علمیه دارالسلام در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ظهور و بروز فعالیت های این مدرسه علمیه پرداخته و در آن آموزش خط نستعلیق، خط خوشنویسی، تبلیغ قرآن، مشاوره حفظ قرآن، گفت و گوی سیاسی و اعتقادی انجام می شود که این فعالیت ها از سوی طلاب مدرسه بوده و نتایج دستاوردهای این مدرسه علمیه است.

مسئول غرفه مدرسه علمیه دارالسلام ادامه داد: آنچه که این مدرسه علمیه با آن شناخته می شود، همخوانی قرآنی ۲۵۰ نفر از طلاب مدرسه به صورت همزمان است که آیاتی از قرآن کریم را همخوانی نموده و در شبکه یک سیما قبل از اذان مغرب و عشا پخش شده و در این نمایشگاه هم به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام آخوندی خاطرنشان ساخت: این مدرسه دارای مرکز نشر نیز بوده که برخی از کتاب های آن در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: مسابقات قرآنی از دیگر فعالیت های این مدرسه است و هر شب به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

مسئول غرفه مدرسه علمیه دارالسلام در پایان گفت: این مدرسه علمیه در حال حاضر از پایه اول تا دهم، ۲۷۴ طلبه دارد و ان شاءالله امسال برای دوازدهمین دوره آن پذیرش خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha