یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلسطین

حوزه/ فاطمه حجازی کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقدام اخیر مقاومت سخت‌ترین پیام به شمال سرزمین های اشغالی از جنگ ۳۳ روزه بود و بر اساس اظهارات رسانه های عبری آنها نمی‌خواهند به سمت جنگ با لبنان بروند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، امسال نیز مسجد الاقصی همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان آماج تجاوزات پی در پی شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم بوده است. علیرغم هشدارهای مکرر رهبران مقاومت اسلامی فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در صحن این مسجد علیه نمازگزاران فلسطینی، رهبران صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه دادند.

از این رو، پریروز صدای موشک‌های مقاومت در شمال سرزمین‌های اشغالی از سمت جنوب لبنان به گوش رسید.

در همین راستا ، فاطمه حجازی سردبیر شبکه جهانی الکوثر در اینستاگرام تصویر و متنی را با عنوان «اسرائیل اوهن من بیت العنکبوت» به اشتراک گذاشت که ترجمه آن به این شرح است:

سخت‌ترین پیام حزب‌الله به صهیونیست‌ها پس از جنگ ۳۳ روزه

این صدای الاقصی است که باران موشک را در شمال سرزمین‌های اشغالی طنین انداز کرده است.

این صدا ساخته و پرداخته اهالی مقاومت و یا تحلیل رسانه ای‌ها نیست بلکه اقرار و اعتراف خود اسرائیلی ها است که این موشک ها از سمت جنوب لبنان به سمت شهرک های صهیونیستی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده و این موشک‌ها مرتبط با تحولات اخیر مسجد الاقصی است.

این سخت‌ترین پیام به شمال سرزمین‌های اشغالی از جنگ تموز یا ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ بوده و بر اساس اظهارات رسانه های عبری به نقل از رهبران امنیتی و سیاسی این رژیم آنها نمی‌خواهند به سمت جنگ با لبنان بروند.

همچنین این عملیات، از سوی لبنان پیام واضحی به صهیونیست‌ها می‌دهد که قدس تنها نیست، همچنان که سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که صهیونیست‌ها باید بدانند پشت مسجد الاقصی صدها میلیون نفر مسلمان آماده برای دادن خون و جان خود هستند و تلاش برای هدف قرار دادن مقدسات ما تمام منطقه را شعله ور می‌کند.

این منطقی است که صهیونیست‌ها به خوبی متوجه شدند؛ چنانچه رهبریشان لجاجت و نزاع کند و یا رفتاری دمدمی مزاجانه نشان دهد ، وی را به زور به سر میز شورای امنیت محقرشان که برای ارزیابی تحولات با لبنان تشکیل شده است، احضار می کنند و فرض بر این است که قبل از تصمیم گیری باید متوجه سخنان خود باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha