سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس  شورای  اسلامی

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان به همراه جمعی از کارکنان و مدیران مدارس علمیه استان با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان به همراه کارکنان مدیریت استان و مدیران مدارسبا حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار معصومه ناطقی خمسه، ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از پیگیری ها و تلاش های حجت الاسلام فلاحی در خصوص حمایت از حوزه های علمیه خواهران خصوصا در بخش تامین اعتبارات امور عمرانی قدردانی کرد و سپس به تشریح و برنامه ها و فعالیت های انجام شده در حوزه علمیه خواهران و طرح های پیش رو مطالبی را عنوان کرد.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان از اعلام آمادگی حوزه خواهران در حمایت از حجاب و عفاف در سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از حضور سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان و مدیران و کارکنان قدر دانی کرد.

وی در ادامه از پیگیری های لازمه برای تثبیت جایگاه حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه خواهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات پیش روی جامعه حوزوی به کار گرفته ایم.

در پایان معصومه ناطقی خمسه با اهدای لوح تقدیر از حجت الاسلام فلاحی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha