یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید از خداوند و اهل بیت علیهم السلام در این شب‌ها بخواهیم که کارهای بزرگی را به نفع مردم و در راستای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام انجام دهیم، گفت: اگر کارهای خیر ما برای خدا باشد خداوند به آن کارها برکت می دهد و گشایش در امور رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیران مدرسه ساز که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با اشاره به تقدیر مقدرات در شب قدر اظهار کرد: هر چه نگاه انسان به آنچه در شب قدر می گذرد عمق پیدا کند همت، انتظارات، امکانات و تلاش انسان را افزون می کند.

وی با بیان اینکه خداوند به بندگان با بصیرت و بلند همت تکریم و عنایت بیشتری دارد، گفت: ما همانطور که باید از حضرات معصومین علیهم السلام چیزهای بزرگ بخواهیم در شب های قدر هم خداوند همت های بلند را می پسندد و بهترین خواسته در شب قدر ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت توجه در نماز را برای انسان راه گشا دانست و گفت: در نماز باید دقت و توجه کنیم که مخاطب داریم و خداوند مخاطب ما است و اگر چنین نمازی را بخوانیم مورد توجه خداوند قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه باید از خداوند و اهل بیت علیهم السلام در این شبها بخواهیم که کارهای بزرگی را به نفع مردم و در راستای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام انجام دهیم، گفت: اگر کارهای خیر ما برای خدا باشد خداوند به آن کارها برکت می دهد و گشایش در امور رخ خواهد داد.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم توضیحاتی را پیرامون مهمترین طرح های مد نظر خیران در استان قم از جمله استفاده از پنل های خورشیدی برای تأمین برق مدارس استان و ساخت مسکن برای خانواده دانش آموزان کم بضاعت ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha