پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ذ

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم قوی شدن رسانه در دانشگاه‌ها در عرصه پاسخگویی به شبهات مردم تأکید کرد و گفت: وجود رسانه قوی می‌تواند خدماتی که به دویست هزار ورودی بیمار و هشت هزار عمل جراحی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان در یکسال ارائه می‌شود را به اطلاع مردم برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز گذشته در دیدار با رئیس، معاونین و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، اظهار داشت: کسی که تقوای الهی داشته باشد، برای او بن بست وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم قوی شدن رسانه در دانشگاه‌ها در عرصه پاسخگویی به شبهات مردم تأکید کرد و گفت: وجود رسانه قوی می‌تواند خدماتی که به دویست هزار ورودی بیمار و هشت هزار عمل جراحی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان در یکسال ارائه می‌شود را به اطلاع مردم برساند.

وی، با بیان اینکه نباید ذهن افکارعمومی توسط بعضی اخبار ناقص تسخیر شود، یادآور شد: حضرت علی(ع) به امام حسن(ع) در نامه ۳۱ نهج البلاغه می‌فرماید: پسرم، من ناچارم قبل از این که ذهن تو را پر کنند، شبهات را دفع کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در ماجرای مهسا امینی، ضرر نظام، از دیر اعلام کردن حقیقت توسط صدا و سیما بود و دشمن از این خلاء سوء استفاده نمود.

وی وجود دانشگاه علوم پزشکی کاشان را به عنوان یک مرکز درمانی، آموزشی، برای خوب درس خواندن دانشجویان، تربیت اساتید خوب و امکانات مناسب برای دانشجویان ضروری دانست و اظهار کرد: براساس روایتی از امام موسی کاظم(ع)، تلاش کنید زمان شما چهار بخش داشته باشد، بخشی برای مناجات خدا، بخشی برای کار، که کار دانشجو درس خواندن است، ساعتی برای معاشرت با برادران مورد اعتماد، که عیب‌های شما را به شما نشان دهند و باطن‌های شما را خالص گردانند و ساعتی هم برای لذت‌های حلال قرار دهید.

امام جمعه کاشان، بر لزوم جدی گرفتن ازدواج دانشجویی و افزایش خوابگاه‌های متأهلی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و با بیان اینکه براساس بررسی‌های به عمل آمده ۹۴ درصد از ازدواج‌های دانشجویی موفقیت آمیز بوده، گفت: ازدواج دانشجویی علاوه بر اینکه دین دانشجو را حفظ می‌کند، فعالیت دانشجو در عرصه درس خواندن را بهتر می‌کند و لذا مسئولان دانشگاه‌ها باید نسبت به نهادینه کردن ازدواج حلال و کم هزینه تمام تلاش خودشان را به کار گیرند.

در ابتدای این دیدار، کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه براساس ارزیابی عملکرد، به توضیحاتی پیرامون وضعیت انتقال اورژانس کاشان اشاره کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha