دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز ایران اسلامی به سرزمین جهاد فی سبیل الله تبدیل شده و دشمن در خاکریزهای مختلف مجبور به عقب نشینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، روز گذشته در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دیر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال گسترش است، اظهار داشت: افق انقلاب اسلامی در پیمودن مسیر دفاع از دین خدا، افقی روشن است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها قوی شده است، خاطرنشان کرد: اگر چه مسیر سختی را طی کرده و پیش رو داریم، اما این راه سرشار از موفقیت و امید است.

وی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری، نوید اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) را داده‌اند و ما یقین داریم که سعادت ما در عالم به درخشش انوار الهی و نور ولایت وابسته است.

رزمجو گفت: امت و امام در کنار هم، همه امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کرده و به زباله دان تاریخ ریخته‌اند.

وی تأکید کرد: دشمن در مقابل نیروی الهی و قدرت رهبری و مردم به زانو درآمده و ما باید با امید و اقتدار زندگی کنیم و بدانیم که این انقلاب، به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد.

فرمانده سپاه استان بوشهر، تعداد افراد کشف حجاب کرده در مقابل دینداران را ناچیز دانست و عنوان کرد: عظمت و شکوه مردم ایران را باید در راهپیمایی‌هایی مانند ۲۲ بهمن دید.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به سرزمین جهاد فی سبیل الله تبدیل شده است، افزود: دشمن در خاکریزهای مختلف مجبور به عقب نشینی شده است.

رزمجو بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دنیا در مقابل جهان استکبار ایستاده است و اسلام ذلت ناپذیر است.

وی گفت: آوای تمدن اسلامی امروز در جهان طنین انداز شده و به گوش مسلمانان جهان رسیده و لذا قدرت اسلام و انقلاب اسلامی در جغرافیای سیاسی جهان ظهور پیدا کرده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی می‌توانیم در هر دو فضای مجازی و حقیقی بر دشمن غلبه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha