یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی روز قدس در بیرجند

حوزه/ راهپیمایی روز قدس در ۱۰نقطه شهری و روستایی شهرستان برگزار می‌شود که در شهر خوسف شروع راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۲۵فروردین ماه خواهد بود.

حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند گفت: راهپیمایی روز قدس در ۱۰نقطه شهری و روستایی شهرستان برگزار می شود که در شهر خوسف شروع راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۲۵فروردین ماه خواهد بود و مردم روزه دار شهر خوسف از میدان شهید قهرمان به سمت مصلی نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در مسجد القصی و حملات علیه سوریه و لبنان که منجر به شهادت دو تن از فرزندان ملت ایران شد قطعا حضور با شکوه مردم جواب دندان شکنی برای رژیم کودک کش اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام سهرابی نژاد ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس از درون رو به اضمحلال و فروپاشی می رود و اعتراضات ۷۰ تا ۱۰۰ هزار نفری علیه رژیم صهیونیستی خود گواه فروپاشی و رو به اضمحلال رفتن آنان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: ان شاءالله روزی فراخواهد رسید مسلمانان نماز را در مسجد القصی به جماعت و در کمال آرامش اقامه خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha