جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1080292
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
وقف

حوزه/ امام جمعه گناباد از وقف منزل یک میلیارد تومانی در راستای ترویج معارف قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب، امام جمعه گناباد از وقف منزل یک میلیارد تومانی در راستای ترویج معارف قرآنی خبر داد.

امام جمعه گناباد با اعلام این خبر تصریح کرد: فرزندان مرحوم وافی و عروس این خانواده، منزلی که در روستای باغ اسیا به ایشان به ارث رسیده بود را وقف برنامه های قرآنی به تولیت مدرسه علمیه امام رضا (ع) کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب با بیان این که بر اساس پیگیری های صورت گرفته توسط حوزه علمیه و اداره اوقاف شهرستان، ثبت این وقف در سال جدید صورت گرفت، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای این منزل، اقدامات فرهنگی موثری در راستای ترویج معارف قرآنی انجام خواهد شد.

وی با بیان این که مرحوم وافی منزل را به ارزش یک میلیارد تومان، بعنوان وقف کارهای قرآنی و فعالیت های فرهنگی در اختیار حوزه مدرسه علمیه امام رضا(ع) قرار دادند، تصریح کرد: این منزل در جریان سنت حسنه وقف، جهت امورات دینی، فرهنگی، پژوهشی یا ورزشی در اختیار مدرسه علمیه امام رضا(ع) این شهرستان قرار گرفت.

واقفان این منزل مسکونی نیز با بیان این که اولویت خود را احیای مکان در راه ترویج دین دانستیم، گفت: از جهت پیشگامی حوزه علمیه خراسان در مسیر ترویج معارف قرآنی و دینی، این منزل را در اختیار حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha