دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ب

حوزه / معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ضمن اعلام آمادگی برگزاری نماز عید سعید فطر در کلیه بقاع متبرکه استان اصفهان، گفت: شرایط لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر در کلیه بقاع متبرکه استان اصفهان مهیا می‌باشد.

حجت الاسلام ولی‌الله روان معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شاخص‌ترین و بهترین برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان را امسال در سطح استان اصفهان رقم زدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، به حضور پرشور مردم این استان در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: علیرغم فراکنی‌هایی که دشمنان داشتند، استقبال مردم استان اصفهان در ماه مبارک رمضان بسیار چشمگیرتر از سال‌های قبل بود.

وی، ادامه داد: طی بازدیدهایی که از بقاع متبرکه شهرستان‌های استان اصفهان داشتیم، شاهد افزایش بسیار چشمگیر و پرشور مردم، خصوصا جوانان و نوجوانان و حتی افراد کم حجاب در مراسم‌های ماه مبارک رمضان بودیم.

حجت الاسلام روان، تصریح کرد: آغوش بقاع متبرکه استان اصفهان برای افراد کم حجاب در مراسم‌های ایام ماه مبارک رمضان باز است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، از برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان و جزء خوانی قرآن در ۴۰ بقاع شاخص استان خبرداد و گفت: در بقاع سطح دو استان نیز جزء خوانی قرآن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روان، از پخش جزء خوانی همه روزه قرآن از شبکه اصفهان و امید در امامزاده نرمی دولت آباد و شهرستان برخوار در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار کرد: برنامه‌های سحرگاهی نیز با حضور اساتید برجسته حوزوی به صورت زنده در حرم حضرت زینب(س) دختر امام موسی کاظم(ع) پخش می‌شود.

وی به برگزاری جلسات تفسیر قرآن ایام ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام سلیمانی در آستان مقدس علی بن باقر(ع) اردهال کاشان و حجت الاسلام نکونام در بقاع متبرکه گلپایگان اشاره کرد و یادآور شد: در آستان مقدس محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل نیز شاهد حضور پرشور مردم شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و شهرهای همجوار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، از برگزاری برنامه‌های شاخص ایام ماه مبارک رمضان با حضور سخنرانان کشوری در آستان مقدس هلال بن علی(ع)، حرم علی بن باقر(ع)، امامزاده نرمی دولت آباد، بقعه زینبیه و مسجد جامع اصفهان خبرداد و تصریح کرد: مراسم ضیافت افطاری ساده نیز با حضور بیش از هزار نفر در بعضی از بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار شده است.

وی، همچنین به برگزاری مراسم ده‌ها هزار نفری جشن روزه اولی در بقاع متبرکه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در بقعه زینبیه اصفهان، برخوار و خوانسار نیز مراسم جشن روزه اولی‌ها برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ضمن اعلام آمادگی برگزاری نماز عید سعید فطر در کلیه بقاع متبرکه استان اصفهان، اظهار کرد: شرایط لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر در کلیه بقاع متبرکه استان اصفهان مهیا می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha