دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زرندیه

حوزه/ جلسه‌ای در خصوص بررسی مصوبات طرح عفاف و حجاب با حضور سرهنگ یوسف‌وند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه و اساتید طرح جواهرانه عفاف و حجاب در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای در خصوص بررسی مصوبات طرح عفاف و حجاب با حضور سرهنگ یوسف‌وند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه و اساتید طرح جواهرانه عفاف و حجاب در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در این نشست اظهار داشت: طبق قانون کشور، کشف حجاب جرم محسوب می‌شود و باید با عوامل آن برخورد کرد، اما شیوه برخورد متفاوت است، بنابراین در مرحله اول فقط تذکر لسانی مطرح است که باید در سه حوزه اجرا شود، اولین حوزه کشف حجاب داخل خودرو است که بار اول تذکر داده می‌شود، بار دوم در صورت تکرار تعهد کتبی گرفته می‌شود و در مرحله آخر نیز ماشین توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه بعدی اصناف است که در صورت تخلف پلمپ شده و علت پلمپ هم بر سر در نصب خواهد شد، گفت: سخت‌ترین حوزه، حوزه معابر است که باید با دوربین‌های مدار بسته تخلف ثبت شود، البته قبل از آن لازم است تا با تذکر لسانی این آگاهی به متخلفین داده شود که این مسئولیت، بر عهده شما بانوان طلبه خواهدبود و با همکاری شما ان‌شاءالله اجرا می‌شود.

در پایان این نشست اساتید نظرات و پیشنهادهای خود را در عرصه حجاب بیان کردند.

بررسی مصوبات طرح عفاف و حجاب در مدرسه علمیه کوثر زرندیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha