دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1081637
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
11

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه بنت الرسول(س) استان لرستان گفت: سبک زندگی اسلامی و ترویج آن در خانواده عاملی مهم در رشد جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانم قبادی معاون پژوهش مدرسه علیه بنت الرسول(س) الشتر امروز در کارگاه آموزش سبک زندگی اسلامی ویژه دانش آموزان مدرسه الزهرا(س) شهرستان، با اشاره به اینکه همه باید برای ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنیم، اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی، متعالی‌ترین مولفه رشد و بالندگی دینی و فرهنگی در جامعه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه، در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش به‌سزایی دارد، گفت: ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه، ضامن سلامت روحی و روانی جامعه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی راهکاری موثر در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است، خاطرنشان کرد: برای تبیین، ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه، باید همت جهادی و مستمر داشته باشیم.

قبادی با بیان اینکه غفلت از ترویج سبک زندگی اسلامی از عوامل بروز بدحجابی‌ها در جامعه است، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در اذهان نوجوانان و جوانان ما شکل بگیرد و باید با ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha