شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: قبیله آدمکش صهیونیزم باید بداند که جهان اسلام خون می دهد، جان می دهد ولی از مسئله قدس و بیت المقدس دست نخواهد کشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در آیه ۱۲۰ سوره بقره فرموده است: «وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ / هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد (تا به طور کامل، تسلیم خواسته های آنها شوی و) از آیین (تحریف یافته) آنان پیروی کنی».

وی اظهار داشت: یکی از آرمان هالی الهی، تبلور راهپیمایی بزرگ امت واحده قرآن در روز قدس است؛ چراکه قدس شریف، قلب اسلام و ناموس مسلمانان جهان می باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه نبض حیات اسرائیل رو به خاموشی است، ابراز داشت: اسرائیل از درون پوسیده و رو به پژمردگی است و جهان نیز از بیرون متوجه این قبیله موزی و موریانه وار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: قبیله آدمکش صهیونیزم باید بداند که جهان اسلام خون می دهد، جان می دهد ولی از مسئله قدس و بیت المقدس دست نخواهد کشید.

وی ادامه داد: فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و همه سرزمین های جهان اسلام در تمدن اسلامی آخرین میخ را بر تابوت صهیونیزم خواهند کوبید و جبهه مقاومت ثابت کرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و شهید فتحی شقاقی، شهید سردار همدانی و همه شهدا در طریق آزادی قدس نقش آفرینی نموده اند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب یادآور شد: به زودی با تدبیر رهبر معظم انقلاب، پیش بینی معجزه آسای ایشان محقق شده و حیات اسرائیل منقطع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: امروز اگر در جنگ ترکیبی با ماشین جنگی صهیونیزم و افکار مرتجع برخی از مزدوران وابسته به این رژیم با هیمنه پوشالی استکبار در همکاری با یکدیگر در تحریم ها علیه ملت ایران، خیانت و ظلم می کنند، باید بدانیم که این کار آنان، همانند دست و پا زدن حیوانی است که در آخر عمر خود چنین حرکتی از او سر می زند؛ ولی نتیجه ای نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: اسرائیل این غده سرطانی باید از بین برود و این فرمانی است که امام روح الله (ره) صادر نمودند و هرگز این فرمان روی زمین نخواهد ماند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ادامه داد: ملت بزرگ فلسطین در هرجای عالم که قرار دارند، منزلت و مقام آنان در پیشگاه ملت عدالت دوست جهان محفوظ خواهد ماند؛ چراکه فلسطین پاره تن جهان اسلام است و همه آحاد مسلمانان تکلیف دارند در دفاع از آن نقش آفرینی نمایند.

نماینده طلاب و فضلای همدان اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دوشادوش ملت بزرگوار ایران در راهپیمایی دفاع از فلسطین و حمایت از قدس شریف حضوری پررنگ و چشمگیر همگام با ملت بزرگ ایران خواهد داشت و آرزو داریم با حضور نائب امام زمان در قدس شریف با حضور نمایندگانی از ملت های جهان اسلام به زودی شاهد برگزاری نماز در قدس شریف باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: دانشگاه و حوزه باید تدبیر کند و بکوشد در همایش های علمی، فرهنگی و سیاسی ظلم به ملت فلسطین که در قلم و کاغذ نمی گنجد را به نمایش بگذارد تا جهانیان بدانند دیوان و ددان در اسرائیل چگونه بر کودکان مظلوم یورش برده و به دنبال براندازی نسل فلسطینیان هستند.

وی افزود: امروز خشم خداوند علیه کوره های آدم سوزی صهیونیزم تبلور پیدا کرده و انتقام مظلومان تاریخ در تتورات تاریخ فلسطین و مسلمانان را علیه خود صهیونیزم ها داخل حیفا به کار خواهد گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان با اشاره به اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین یکی از محورهای جهاد تبیین است، خاطرنشان ساخت: جهان اسلام باید از راه حقوقی ذراتخانه های تسلیحاتی ممنوعه اسرائیل را به خاموشی رسانده و به ملت های جهان، ظلم و جور و ستم این غاصبان را بنمایاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha