پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
photo_2023-04-10_23-42-19.jpg

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه با عنوان «بررسی و تبیین راهکارهای قرآنی در تصحیح خطاهای مومنان و مشرکان» خبر داد.

خانم حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل اظهار کرد: به فضل الهی پانزدهمین جلسه دفاعیه پایان‌نامه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل در این واحد حوزوی انجام شد.

وی افزود: نحوه نوشتن پایان‌نامه سطح سه یکی از مهم‌ترین وظایف فارغ‌التحصیلان حوزوی است که به دانش، مهارت و زمان زیادی نیاز دارد و داشتن منبع کافی در تکمیل پایان‌نامه بسیار موثر است.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل تصریح کرد: یکی از بخش‌های پایان‌نامه که از اهمیت زیادی برخوردار است، بخش منابع می‌باشد. بی‌شک، اعتبار یک نوشته علمی و پژوهشی در کنار دقت در نگارش داده‌ها و نتایج آن، به منابع و مراجعی است که با استفاده از آنها یک کار علمی نوشته می‌شود.

نوری تأکید کرد: طلاب تصور می‌کنند که زیادبودن منابع پایان‌نامه نشان از کپی‌بودن مطالب است. در حالی که این کار اعتبار و ارزش مطالب را افزایش می‌دهد. بنابراین طلاب بایستی برای داشتن یک اثر علمی از منابع معتبر استفاده کنند.

پایان‌نامه «بررسی راهکارهای قرآنی در تصحیح خطاهای مومنان و مشرکان» دفاع شد

پایان‌نامه «بررسی راهکارهای قرآنی در تصحیح خطاهای مومنان و مشرکان» دفاع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاخدا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    الحمدلله نوشتن پابان نامه ها خوب و باموضوع به روز دفاع میشود