جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1080454
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
حجت الاسلام و المسلمین سلطانی رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

حوزه / رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌ سید محمد سلطانی، رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صبح امروز سه‌شنبه ۲۲ فروردین در نشست خبری برنامه های روز قدس گفت: رویداد تاریخ‌ساز نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دنباله همان نهضت عدالت‌خواه و استکبارستیزی بود که با ندای حق‌طلبی و خدامحوری ملت ایران طی طریق کرد و امت اسلام را بیش‌ازپیش گرد هم آورد.

وی اظهار کرد: این حرکت و خیزش انقلابی مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان درواقع سرآغاز عصری نو برای دنیای اسلام در تجربه یک الگوی سیاسی، اجتماعی متفاوت با آنچه درگذشته بوده، محسوب می‌شود که معادلات مستکبران را به هم‌ریخت.

حجت‌الاسلام‌سلطانی با اشاره به برنامه‌های روز قدس در استان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ ماه رمضان در ۱۰۰ نقطه سراسر استان از جمله شهرها و دهستان ها برگزار می‌گردد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد مقدس راهپیمایی از میدان پانزده خرداد به سمت حرم مطهر برگزار می‌گردد؛ پایان راهپیمایی در حرم مطهر رضوی و اجتماع در صحن پیامبر اعظم (ص) خواهد بود.

حجت الاسلام سلطانی افزود: در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مشهد، ۶ پایگاه فرهنگی، تبلیغی، مذهبی به ارائه محصولات فرهنگی می‌پردازند، همچنین پرچم‌های حزب‌الله لبنان، فلسطین در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، علی باقری‌ معاون سیاسی وزارت امور خارجه خواهد بود و پس از اقامه نماز جمعه، قطعنامه پایانی روز قدس قرائت می‌شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه به برنامه‌هایی که روزهای جاری به مناسبت روز قدس در مشهد برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: در حرم مطهر رضوی همایش روز قدس روز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۶ ویژه زائران غیر ایرانی در صحن قدس برگزار خواهد شد؛ این مراسم سخنرانی ویدیو کنفرانس حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان و شیخ ماهرحمود و سخنرانان مطرح جهان عرب برگزار می‌گردد.

وی به برگزاری پرسمان روز قدس و مقاومت به مدت دو روز در رواق امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: «استکبارستیزی و دشمن‌شناسی» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی خواه از اساتید حوزه علمیه قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ اجرا می‌گردد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: گروه‌های سرود روزهای پنجشنبه و جمعه با موضوع روز قدس در بوستان‌های بزرگ مشهد و حرم مطهر رضوی به اجرا می‌پردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha