پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ نمازجمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره استان بوشهر گفت: هنوز یک ماه از شعار مهار تورم و رشد تولید نگذشته اما می بینیم که شرکت های خودروساز قیمت خودروی خود را افزایش دادند، خود همین افزایش قیمت باعث گرانی بقیه اجناس خواهد شد و این باعث تورم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره استان بوشهر در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر، اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار بی مثل و مانندی از حضرت امام راحل (ره) که در بیش از ۸۰ کشور برگزار می شود.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه روز جهانی قدس یک روز کاملا مردمی است، افزود: روز قدس به‌ یک مسئله اسلامی و انسانی تبدیل شده است.

وی با تأکید براینکه مسئله فلسطین فراموش نخواهد شد، بیان داشت: با وجود تلاش های دشمنان جهت از بین بردن قضیه فلسطین اما مسلمین جهان با حضور پرشور خود از فلسطین دفاع می کنند.

حجت الاسلام پُردل با بیان اینکه روز قدس، مقاومت را پررنگ‌تر کرده و مانع از اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شده است، خاطرنشان کرد: از برکات دیگر اعلام روز جهانی قدس، این است که نگذاشت صهیونیست های خبیث به اهداف شوم خود در بلعیدن قدس و الحاق آن به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی‌شان، موفق شوند.

وی عنوان کرد: روز جهانی قدس باعث شد گروه های متولد شده پس از مقاومت و ایجاد شده پس از انقلاب اسلامی، هر روز قدرتمندتر شدند و این اقتدار همه‌جانبه آنها باعث شد که همه این گروه‌ها با هر گرایشی، گرد محور قدس جمع شوند و به مرور یک وحدت‌ رویه بهتری نسبت به زمان اشغال پیدا کنند و این وحدت هر روز بیشتر می‌شود.

امام جمعه شبانکاره یادآور شد: هنوز یک ماه از شعار مهار تورم و رشد تولید نگذشته اما می بینیم که شرکت های خودروساز قیمت خودروی خود را افزایش دادند، خود همین افزایش قیمت باعث گرانی بقیه اجناس خواهد شد و این باعث تورم می شود.

وی گفت: در فصل برداشت محصولات کشاورزی مخصوصاً گندم هستیم، جهاد کشاورزی، تعاونی روستایی بخش و کشاورزان عزیز جهت پرداخت زکات با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کنند.

حجت الاسلام پُردل با بیان اینکه پرداخت زکات از واجبات شرعی و دینی است، افزود: به فصل گرما نزدیک می شویم، خیلی از خانواده ها هستند که به کولر و وسایل سرمایشی نیاز دارند، با پرداخت زکات هم مال خود را حلال کنید هم از نیازمندان و فقرا دست گیری کنید.

وی ابراز داشت: اتفاق بسیار مهمی که از طرف نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت، بحث تعرفه صادرات محصولات کشاورزی است که دو ماه بعد از کشت کشاورزی در منطقه شبانکاره بوده
که با پیگیری نماینده مجلس تعرفه تا پایان محصولات کشاورزی تا خردادماه این تعرفه برداشته شد.

امام جمعه شبانکاره گفت: اگر این پیگیری مجدانه و دلسوزانه نبود چه خسارت بزرگی به کشاورزان وارد می شد، ولی خدا را شکر این پیگیری باعث شد خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • A IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    الله ایران باید حد اکثر ۵ ساله یکی از بهترین در جهان باشد ، چون ایران بهترین استعداد انسانی را در جهان دارد ، و از نظر مادیات یکی از بهترین در جهان است ، اگه نشده !،....... - [ ] باید همه انجام و اجرای این متون شرعی ی زیر را از مسولین بخواهند ، تا وضعیت مملکت درست شود!،... بنام خدا در یک مملکت اسلامی که نباید، دزد و خلافکار وجود داشته باشد !!!،.... چرا کشور غیر مسلمان ن امثال ژاپن این امر مهم دینی را ، انجام داده! ولی مای مسلمان نمیتوانیم!؟،!!!!؟.......... - [ ] رییس جمهور و بقیه ی مسوولین - [ ] این مقام یک امانت الهی است( ارثیه ی کسی نیست!،) ، او و بقیه ی مسوولین، خدمتگذار ملت هستند ، و باید این را عملا روزانه ثابت کنند . مردم باید در طرح ها ی عمومی و افتتاح آنها شرکت داشته ، و روزانه مراحل پیشرفت انرا نظاره کنند ، که اگر غیر از این باشد ، طرح ها از نظر زمانی و مادی و معنوی ، منحرف خواهند شد ، و شخص مسوول و رییس و معاون او و سکوت کننده ، بدهکار حق الناس و لازم المحاکمه و....... - [ ] - [ ] امکان ندارد رییس یک اداره یا سازمان ،......سالم باشد ، و زیر دست او خلافکار !، چون باید زود فهمیده و او را معرفی کند !!!، و بالعکس !،...... امام حسین ( ع) ، شب عاشورا به یاران و همرزمان خود فرمود: هر کس مدیون است( انواع حق الناس بدهکار است، که در ایران زیاد است...)، برگردد ، که اگر فردا کشته شود ، شهید راه خدا و حق محسوب نمی شود و..... رستگار و عاقبت بخیر واقعی ، کسیست که ، هیچ نوع حق الناسی بدهکار نباشد( که در ایران بدهکار آن زیاد است)، شفاعت و توبه پذیر هم نمی باشد و..... - [ ] نیمه خالی ی لیوان باید تفکیک قایل شد بین مسوولی که حقوق می‌گیرد با دوست و آشنا که برای کارش مزد نمی گیرد ،.... چه برای مسئولین گذشته و چه حال و آینده ،در دین(خدا)برای مسوولین ، نیمه خالی ی لیوان دیده می شود، پر نبود بیت المال و حق الناس پایمال شده( هر مسوولی کم یا بد کار کرده باشد، عمدا یا سهوا، حق الناس پایمال کرده...) ! راه نجاتی جز جبران ندارد، شفاعت و توبه پذیر هم نمی باشد، هر کس سکوت کند، شریک جرم بوده و عذاب خواهد شد، سوره انفال آیه ۲۵ وتقو .... چون مقوله حق الناس خدایی و قرآنی می باشد، لذا تا زمانیکه مردم انواع انرا نشناخته و به آن عمل نکنند، تذکر و تکرار آن در جاها