جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اسرائیل در محاصره محور مقاومت قرار دارد و در درون رو به پوسیدگی و نابودی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادگار امام راحل(ره) است، گفت: مردم مسلمان و آزاده جهان تا پای جان برای آزادی مسلمانان مظلوم فلسطین تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در حمایت از مرم مظلوم و ستمدیده فلسطین خاری در چشم دشمنان اسلام بود، اظهار کرد: جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رژیم کودک کش اسرائیل زمانی سودای نیل تا فرات را در سر داشت، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پس از گذشت نیم قرن تسلط به سرزمین های اشغالی و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه،دچار شکست شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل امروز در محاصره محور مقاومت قرار دارد، گفت: این رژیم کودک کش و غاصب امروز از درون پوسیده شده و رو به نابودی است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم و جوانان در مراسم لیالی قدر افزود: دشمنان تلاش می کنند تا جوانان را از معارف دینی و قرآنی جدا کنند اما به لطف الهی و هوشیاری ملت مسلمان ایران اسلامی روز به روز معارف قرآنی در جوامع اسلامی گسترش می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بانوان جامعه ایران اسلامی در مقابل توطئه ها و نیرنگ های دشمنان در کمرنگ نمودن ارزش های دینی در خانواده هوشیار و بصیر هستند، خاطرنشان کرد: بانوان با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه عفاف و حجاب توطئه ها و نیرنگ های دشمنان اسلام و انقلاب نسبت به حریم خانواده را خنثی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتشیان فرزندان انقلاب و مردم هستند وارتش مکتبی ایران بی نظیرترین ارتش جهان محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha