دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: انقلاب اسلامی و در نتیجه اتحاد بین مسلمانان سبب ضعف و عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد بین مسلمانان از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: از ابتدا هم هدف از تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد اختلاف و تفرقه در بین کشورها و دول اسلامی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی این تیر دشمنان به خطا رفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که نقش و اهمیت اتحاد مردم را نشان داد، امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کرد.

وی ادامه داد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس روز مبارزه با ظلم و جور مستکبرین جلوی پیشرفت رژیم غاصب صهیونیستی را گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک به‌عنوان روز قدس موجب حمایت قاطع آزادی‌خواهان جهان از فلسطین اشغالی شد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این نام‌گذاری و حمایت قاطع از فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی در حال پیشروی در مناطق مسلمان‌نشین فلسطین بود و هر بار نقطه‌ای را غصب می‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: امام خمینی (ره) با نام‌گذاری این روز اهمیت اتحاد و ظلم‌ستیزی را به دنیا به‌ویژه مسلمانان جهان فهماند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در پایان با قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر اتحاد و ظلم‌ستیزی مردم را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha