یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زارعی

حوزه/ کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت با بیان اینکه فلسطینی‌ها با تمام ظرفیت وارد صحنه شده‌اند اظهار داشت: در شرایط فعلی اسرائیلی‌ها از رزمندگان فلسطینی بسیار هراس دارند و در درگیری هفته گذشته فلسطینی‌ها با اسرائیلی‌ها بیش از ۱۰۰ موشک و خمپاره به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سعدالله زارعی کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی جمعه بوشهر با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار داشت: این روز با تدبیر امام خمینی (ره) در مرداد ۱۳۵۸ تأسیس شد و در ۴۴ سال گذشته از زمان تأسیس روز جهانی قدس تا اکنون تمام فلسطینی‌ها با اتحاد و شعار الله اکبر و مبارزه مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس همه کشورهای اسلامی را در برمی‌گیرد، ابراز کرد: امروز در جبهه مقاومت یکپارچگی رزمندگان علیه اسرائیل وجود دارد و حزب‌الله، حماس و تمام نیروهای فلسطینی، لبنانی و سوریه علیه اسرائیل متحد شده‌اند و جرأت پاسخ به حملات رزمندگان جبهه مقاومت ندارند.

کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت از وجود شکاف بین یهودیان اسرائیلی و آمریکایی و وضعیت اجتماعی به هم ریخته ارتش و سیستم امنیتی اسرائیل گفت و تأکید کرد: اسرائیل غاصب در شرایط سراشیبی قرار گرفته و این مساله نشان دهنده طی شدن مسیر فروپاشی اسرائیل است.

وی با اشاره به حملات فلسطینی‌ها علیه اسرائیل در سال گذشته میلادی، گفت: فلسطینی‌ها در سال گذشته میلادی ۸ هزار و ۵۰۰ بار علیه اسرائیلی‌ها عملیات نظامی کردند که این عملیات از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین منطقه فلسطین با حضور رزمندگان فلسطینی انجام شد.

زارعی با بیان اینکه تمام مناطق، صحنه جبهه درگیری فلسطینی‌ها با اسرائیلی‌های غاصب بود، گفت: روزانه ۳۰ عملیات توسط رزمندگان فلسطینی علیه اسرائیلی‌ها انجام می‌شد که نشان می‌دهد مقاومت فلسطینی‌ها نسبت به سال ۱۳۵۸ بسیار تغییر یافته است.

کارشناس حوزه بین‌الملل و جبهه مقاومت با بیان اینکه فلسطینی‌ها با تمام ظرفیت وارد صحنه شده‌اند، اظهار کرد: در شرایط فعلی اسرائیلی‌ها از رزمندگان فلسطینی بسیار هراس دارند و در درگیری هفته گذشته فلسطینی‌ها با اسرائیلی‌ها بیش از ۱۰۰ موشک و خمپاره به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۳۰ هزار فلسطینی اکنون در مسجدالاقصی، گفت: فلسطینیان اجازه نخواهند داد نظامیان اسرائیلی دست از پا خطا کنند، اقتدار جبهه مقاومت فقط اسرائیلی‌ها را از صحنه خارج نکرده بلکه استکبار جهانی به برکت استقامت ملت ایران و جبهه مقاومت، ضربات مهلکی بر آنها وارد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha