شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که همیشه پشتیبان فلسطین هستند و مستکبران عالم بدانند که فلسطین و قدس شریف موضوع اول جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اظهار داشت: این راهپیمایی و حضور روزه داران مؤمن نشان از این باورهای مذهبی و اعتقادی است و امیدوارم هر چه زودتر پیروزی و آزادسازی قدس را ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: ظلم بزرگی در فلسطین اتفاق افتاده و نباید نسبت به ظلم و کودک کشی در این سرزمین بی‌تفاوت باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) قدس را پیکره جهان اسلام اعلام کرده‌اند که به ناحق اشغال شده و باید با تلاش مسلمانان، به جهان اسلام برگردد، از این‌رو تنها راه آزادی قدس، مبارزه با جنایتکاران و اشغال‌گران صهیونیستی است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های امامین انقلاب، ملت‌های آزاد، جبهه مقاومت و ملت فلسطین آن‌چنان بیدار و هوشیار شده‌اند که به حول و قوه الهی، دست رژیم صهیونیستی را شکسته و او را از ریشه، ریشه‌کن خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم استان قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام‌ بزرگی داشت و آن این است که همبستگی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha