پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1081351
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
تبادل کتاب

حوزه/ مرکز تبادل کتاب شهر تهران زیر مجموعه سازمان بسیج شهرداری تهران است که در زمینه تبادل کتاب های دست دوم که مازاد و خوانده شده اند فعالیت دارد.

جعفر صبوری مدیر عامل مرکز تبادل کتاب شهر تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درباره عملکرد مرکز تبادل کتاب، گفت: مرکز تبادل کتاب شهر تهران زیر مجموعه سازمان بسیج شهرداری تهران است که در بحث تبادل کتاب های دست دوم که مازاد و خوانده شده اند فعالیت دارد. شهروندان با اهدای این کتاب ها به این مرکز در دسترس بودن کتاب ها برای دیگر شهروندان را تسهیل می کنند.

مدیر عامل مرکز تبادل کتاب با بیان سرنوشت کتاب های اهدایی به این مرکز، ادامه داد: کتاب هایی که توسط مردم اهدا می شود، بعد از ورود به این مرکز به سه دسته تقسیم می شوند. این کتاب ها یا به مناطق محروم ارسال و یا اگر فرم و شکل مناسبی نداشته باشند بازیافت خواهند شد و یا اگر شکل و فرم مناسبی داشته باشند به عنوان کتاب های قابل تبادل در مرکز مورد استفاده دیگر افراد قرار خواهند گرفت.

صبوری در ادامه گفت: کتاب هایی که قابل استفاده در مرکز تبادل کتاب باشند به اهدا کننده کتاب ها یک اعتبار مجازی اختصاص داده می شود و افراد با این اعتبار می توانند از مرکز تبادل کتاب که دارای ۱۰۰ هزار کتاب است موارد دلخواه و مورد استفاده خود را انتخاب و خرید را با توجه به تخفیفات مناسب انجام دهند.

راه های ارتباط با مرکز تبادل کتاب تهران:

آدرس:

تهران، چهارراه ولیعصر(عج)، خیابان انقلاب، ابتدای خ مظفر شمالی

تلفن گویا:

(۰۲۱) ۶۶۱۷۷۸۹۲-۶۶۹۶۵۸۵۱

روابط عمومی:

(۰۲۱) ۶۶۱۷۷۹۰۷

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha