شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
الشيخ همام حمودي

حوزه/ شیخ همام حمودی در کنفرانس بین المللی روز جهانی قدس در بغداد، گفت: این کنفرانس را به منظور احیای حقوق فلسطین برگزار می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم افتتاحیه چهارمین کنفرانس بین المللی روز جهانی قدس در بغداد، پایتخت عراق، با بیان اینکه این کنفرانس را به منظور احیای حقوق و آرمان فلسطین برگزار می کنیم که برخی می خواهند فراموش شود، افزود: امام خمینی می خواست مسئله فلسطین در نزد مردم زنده بماند.

وی افزود: هر چقدر هم که طول بکشد، ما این ظلم را از مردم فلسطین بر خواهیم داشت و همچنین به همه خانواده های ساکن قدس و کرانه باختری که با استکبار و خودکامگی صهیونیستی مواجه هستند، درود می فرستیم و به آن ها افتخار می کنیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در ادامه گفت: مجاهدین توانستند چهره ای از شجاعت به نمایش بگذارند و ما منتظر ظهور دنیای جدیدی هستیم تا مردم با تکامل و تفاهم زندگی کنند تا منافع خود را حفظ کنند.

شیخ همام حمودی، بر تصمیم برای ساختن عراقی منسجم که در آن کرامت انسانی حفظ شود و تفاهم میان همه کشورها برقرار شود تأکید کرد و گفت: عراق به ایفای نقش رهبری برای حرکت به جلو، نیاز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha