جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه‌ بوشهر با بیان اینکه هر مسئولی بعد از مسئولیت خود باید یادگاری‌های تمدن نما از خود بجای بگذارد، گفت: خدمت به مردم نشان از عقلانیت مدیریتی دارد و هر قدر توسعه و ‌پیشرفت ایجاد کنید، نامتان ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امشب در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر، اظهار داشت: یکی از آموزه‌های بزرگ اسلام، داشتن روح تشکر و قدردانی است، انسان در زندگی بسیاری از سختی‌ها و کمبودها را احساس می‌کند، اما در مقابل بسیاری از برکات را هم می‌بیند، بنابراین مهم این است که کاستی‌ها را جبران و از تلاش‌ها تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای یک تمدن کهن بوده و فراز و ‌نشیب‌های زیادی را در طول تاریخ تجربه کرده است، گفت: مردم داری، یعنی دین داری و خدمت کردن به مردم.

امام جمعه بوشهر، افزود: شهر بوشهر مرکز تمدن جنوب ایران در دوره قاجاریه و زندیه بوده است و دارای یک جغرافیای آماده و یک جغرافیای گردشگری و شهر اتمی ایران است.

وی تصریح کرد: از جهتی در حوزه کشاورزی، شیلات و گمرک هم از اهمیت بالایی برخوردار است و رویکرد جدید را می‌طلبد که به سمت پیشرفت تمدنی در شهر و استان حرکت کنیم و طرح‌های بین‌المللی برای این شهر داشته باشیم و اعتبارات مناسب جذب شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه هر مسئولی بعد از مسئولیت خود باید یادگاری‌های تمدن نما از خود بجای بگذارد، اظهار کرد: خدمت به مردم نشان از عقلانیت مدیریتی دارد و هر قدر توسعه و ‌پیشرفت ایجاد کنید، نامتان ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha