یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در مراسم شب‌های حرم مطهر حجج اسلام والمسلمین مؤمنی و رفیعی سخنرانی خواهند کرد و هر شب بعد از محفل سخنرانی، حجت الاسلام والمسلمین ضیایی به مناجات خوانی خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شهاب الدین غفاری برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۶ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

وی گفت: مراسم حرم مطهر هر روز شامل مراسم صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی، مداحی و بیان نکات تفسیری بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مناجات خوانی بعد از افطار می شود.

رئیس اداره تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت ابراز کرد: مراسم صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت هر روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدبهاء الدین ضیایی برگزار می شود و مراسم قبل از اذان ظهر نیز هر روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بعد از نماز عصر هر روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با مداحی علی مالکی، سیدحسن گلختمی، محمد ریحانی، مسعود زمانی، مهدی حیدرزاده و محمد ایرانی برگزار می شود و هر روز مجلس بیان نکات تفسیری توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم برپا خواهد بود و سپس جزء خوانی قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام غفاری گفت: مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر همه روزه با سخنرانی حجت الاسلام هادی الیاسی برگزار می شود و در مراسم شب‌های حرم مطهر نیز از شنبه تا سه شنبه حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی، چهارشنبه حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و پنجشنبه و جمعه حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی سخنرانی خواهند کرد و هر شب بعد از سخنرانی، حجت الاسلام والمسلمین ضیایی به مناجات خوانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای مسعود زمانی و پس از آن زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت می شود و جمعه صبح دعای ندبه با نوای حجت الاسلام سیدمهدی محمدی و جمعه عصر زیارت آل یاسین توسط قاسم جباری قرائت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha