دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه بهار در بهار میزبان زائران حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در این نمایشگاه بودیم و با پایان تعطیلات نوروزی روزانه حدود ۵ هزار زائر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند که بیشترین بازدید کننده را غرفه کودک به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا انصاری اظهار کرد: نمایشگاه «بهار در بهار» در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ الی ۲۳ در صحن پیامبر اعظم(ص) پذیرای زائران و مجاوران به صورت خانوادگی است.

وی با اشاره به استقبال گسترده زائران از نمایشگاه «بهار در بهار» تأکید کرد: تا قبل از تعطیلات نوروزی شاهد حضور روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر در این نمایشگاه بودیم و با پایان تعطیلات نوروزی روزانه حدود ۵ هزار زائر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند که بیشترین بازدید کننده را غرفه کودک به خود اختصاص داده است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: این نمایشگاه با غرفه کودک شامل رنگ آمیزی، اهدای جوایز مسابقه و جنگ شبانه، قرآن بخوان جایزه بگیر، غرفه نوجوانان فاطمی شامل مباحث جنگ رسانه، آسیب‌های فضای مجازی و غرفه های دیگر میزبان مراجعه کنندگان است.

وی ادامه داد: غرفه حسینیه اهل بیت(ع) نیز به منظور استعدادیابی از بین نوجوانان با موضوع مداحی فعالیت می‌کند و در غرفه دوستی با شهدا نیز خاطرات شهدا بازگو می شود و همچنین یک غرفه هم ویژه معرفی امامزادگان شاخص قم و معرفت افزایی نسبت به امامزادگان توسط کارشناسان فعالیت می کند.

حجت الاسلام انصاری افزود: در غرفه دین و زندگی نیز احکام شرعی در قالب های متنوع بیان می شود و در غرفه وقف اهمیت و شرایط وقف توسط کارشناسان بیان شده و همچنین در غرفه مشاوره خانواده نیز مشاوره حضوری در موضوعات خانوادگی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اختصاصی خواهران نیز از ابتدای فروردین تا ۱۳ فروردین برپا بوده است، گفت: خادمان در بخش خواهران با غرفه زیر گنبد طلا با موضوع کودک، غرفه مهر مادری با موضوع مشاوره ناباروری بر پایه طب سنتی، غرفه انتظار مادری با موضوع جمعیت افزایی، غرفه حجاب و دوخت چادر رایگان، غرفه کافه کتاب، غرفه معصومانه، غرفه ختم قرآن خانگی و غرفه سفیران رضوان پذیرای علاقه مندان بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha