دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار محمد بهرامی

حوزه/ سردار بهرامی گفت: دستگاه‌های مسئول، پلیس را عملاً در اجرای قانون عفاف و حجاب یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مسئله حجاب یک واجب الهی و جزء لاینفک قانون اساسی کشور است و همه ما که در زیر سایه نظام اسلامی و در کشور عزیز ایران زندگی می‌کنیم، می بایست پایبند به قانون باشیم. چون بی‌قانونی، عدم اعتماد و اطمینان مردم به جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: قاطبه مردم از نظام اسلامی، اجرای قانون حجاب را خواستار هستند و به هیچ عنوان رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه را نمی‌پذیرند و یکی از خواسته‌های اساسی و اصلی مردم در راهپیمایی روز قدس که همگان به عینه مشاهده نمودند؛ اجرای کامل و قاطع قانون حجاب و برخورد با معدود افرادی است که قانون را زیرپا می‌گذارند و تحت تاثیر جوّ رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته‌اند و بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌کنند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: در چند ماه گذشته دشمنان که همه توطئه‌ها و نقشه‌های آنان برای ناامن کردن کشور، بی‌اثر و خنثی شد، اکنون بحث بی‌حجابی در بین زنان را تبلیغ و ترویج می‌کنند که بدون شک این توطئه و نقشه آنان هم نتیجه ای جز سرافکندگی و یأس و ناامیدی برای آنان در پی نخواهد داشت.

سردار بهرامی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، زنان ایرانی، زنانی عفیف و پاکدامن بوده‌اند و با پوشش کامل در انظار عمومی ظاهر می‌شدند و عفت و پاکدامنی زنان ایرانی زبانزد در بین همه ملت‌ها است که تمام اسناد و شواهد که از قرون گذشته موجود است این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند.

وی در پایان گفت: انتظار از همه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول این است که به طور عملی و با موضع‌گیری قاطع، مجموعه مکتبی و انقلابی انتظامی را در اجرای این حکم و واجب الهی یاری کنند تا زنان مومن و پاکدامن ایرانی در سایه عمل به احکام و معارف اسلام ناب و قرآن بتوانند زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 0
    بیاد دارم دوره ای نوار خواننده های زمان شاه ممنوع بودکمیته در ایست بازرسی با نوار مبتذل مبارزه میکرد بعدش ویدیو آمد مبارزه باویدیو شروع شد ماهواره آمد مبارزه با ماهواره بعدش انترنت وشبکه های مجازی همینطور هیچکدام راه بجایی نبرد و اما بعد حجاب به نظر من آنچیزی که خانواده ایرانی را تهدید میکنه و منشاء همه گرفتاریهای جامعه است تورم وفقر روز افزون میباشد
    • ؟ IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 1
      جناب اونهایی که با پوششهای لاکچری میان بیرون مشکل تورم و فقر دارن؟ خب همین نوشته های امثال شماست که مدام تردید و شک ایجاد کردید، اذهان رو منحرف کردید، به گناه تنفس مصنوعی دادید و شده آن چه شده. دست بردارید. کمک به گناه، گناه بزرگی است،عاقبت خیلی سختی در پی داره.
  • رضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    2 0
    دقت این دستگاه ها مثال زدنی است ،چون برای من که مردی 60 ساله هستم پیامک کشف حجاب آمد
    • ؟ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 11
      صداقت شما را از کجا بفهمیم؟