یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسعود دیانی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: از جمله ویژگی های مرحوم دیانی آن بود که ذهن جستجوگر و دغدغه مندی در عرصه اندیشه دینی داشت.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت چهلمین روز درگذشت مرحوم دیانی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین شاخصه هایی که باعث توفیق مرحوم حجت الاسلام و المسلمین دیانی شد، تلاش و کوشش مضاعف ایشان در فهم مباحث و ارایه آن ها به شیوه ای قوی و جذاب در برنامه "سوره" بود.

وی همچنین افزود: مرحوم دیانی ذهن فعال و جستجوگری داشت که همواره به دنبال یافتن پاسخ‌های درخور به مسائل روز جامعه بود و در این راستا از گنجینه ی عظیم معارف اسلامی و شیعی به خوبی بهره می برد و آن ها را در قالبی به روز و جذاب در مقام یک مجری حرفه ای و توانمند در برنامه سوره ارایه می نمود.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: ارتباط خوب او با جامعه و گروه های مختلف به خصوص نخبگان حوزوی و دانشگاهی نیز کمک می کرد که در حوزه دین و فرهنگ و اندیشه دینی، خلأ‌های مختلف را درک و فهم کند و لذا دغدغه اصلی‌اش در برنامه سوره نیز این بود که بنا به رسالت روحانیت و مبلغان بتواند به سهم خود پرسش ها، ابهامات، شبهات و کاستی‌های معرفتی را رفع نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha