یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام و علیکم

در سالروز پیام تاریخی و راهبردی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ و حمایت از فرزندان ملت لازم می دانم ضمن تبریک این روز به جنابعالی، فرماندهان و آحاد کارکنان نیروی مسلح و بویژه رزمندگان پرافتخار در ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقام شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و خانواده معزز آنان ادای احترام کنم.

به فضل الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه ابعادِ مد نظر بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران ؛ امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا، پیشرفت های شگرف و خیره کننده داشته و خار چشم دشمنان اسلام ، انقلاب و ایران اسلامی شده است.

مراقبت و حفظ سلامت این شجره طیبه در برابر فتنه ها، دسیسه ها و حوادث مختلف و رشد معنوی و اعتقادی این سازمان راهبردی در کنار توفیقات ارزشمند ماموریتی، رزمی و تجهیزاتی، علمی و فناورانه و نیروی انسانی مومن و انقلابی از جلوه ها و دستاوردهای مهم ارتش پس از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

تأکیدات اخیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح مبنی برلزوم تداوم حرکت به جلو نیروهای مسلح ، متوقف نشدن و قانع نشدن نسبت به پیشرفت ها ، غافل نشدن از دشمنی دشمنان، تمرکز بر تهدیدات و برنامه های میان مدت و بلند مدت دشمنان ، حفظ آمادگی ها تحت هر شرایطی و توجه به همه ابعاد پیشرفت نیروهای مسلح، سرلوحه همه ما در اقدامات و فعالیت ها خواهد بود.

اینجانب ضمن دعا و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه جنابعالی و همه هم رزمانم در نیروهای مسلح و تبریک عید سعید فطر ، توفیق خدمت به نظام اسلامی را در لوای عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا مسئلت می نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاء الدین آقاجانپور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha