دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله شب زنده دار

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان گفت: قدر فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده را بدانید؛ چراکه دارای آثار فراوانی است؛ پس این فرصت را ارزان نفروخته و برای خدا کار کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله شب زنده دار در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارزش های انسانی ایثار است؛ یعنی انسان امکانات خود را در اختیار دیگران قرار بدهد.

وی ابراز داشت: فلسفه تشکیل مجمع نمایندگان طلاب، شناخت افراد است؛ به این معنا که بسیاری از افراد در حوزه هستند که قابلیت خوبی دارند و این مجمع می تواند بسیاری از افراد دارای ذهن خلاق را شناسایی نموده تا از این افراد برای مسئولیت های مختلف کشوری استفاده شود.

عضو شورای عالی حوزه خاطرنشان ساخت: قدر فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده را بدانید؛ چراکه دارای آثار فراوانی است؛ پس این فرصت را ارزان نفروخته و برای خدا کار کنید.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: وقتی انسان اهمیت و ارزش کار خود را پیدا کند، شاکر خدای متعال خواهد شد و این شکر، دو ویژگی خواهد داشت؛ اول اینکه انسان، عبد خدا می شود و دوم اینکه خدای متعال بر توفیقات انسان شاکر می افزاید.

آیت الله شب زنده دار بیان داشت: هدایت تحصیلی طلاب و تقویت روحیه اخلاق مداری از ضروریاتی است که باید به آن توجه داشت.

عضو شورای عالی حوزه در پایان گفت: حوزه علمیه با تحول، بالندگی و حفظ سیره سلف صالح می تواند همواره در خدمت اسلام و امت اسلامی باشد.

توصیه‌های عضو شورای عالی حوزه به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

همچنین در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مجمع، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب با فعال سازی مجامع استانی، تقویت نخبه پروری و اخلاق مداری طلاب، ارائه طرح های گوناگون برای مباحث معیشتی طلاب و ... به دنبال اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: بحمدالله حوزه در مسائل علمی و فرهنگی پیشرفت های مناسبی داشته و فعالیت بزرگان، مدیران و مسئولان حوزه قابل تحسین بوده و شاکر خدای متعال هستیم.

توصیه‌های عضو شورای عالی حوزه به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha