پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای زکات

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید به موضوع عدالت اجتماعی و عدالت همراه با خرسندی پرداخت کننده و گیرنده به صورت ویژه رسیدگی شود، همچنین باید در سبک زندگی اسلامی این برتری را نشان دهیم که زکات عدالت در توزیع ثروت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در جلسه شورای زکات که در مسجد نصیر الملک برگزار شد، به میزبانی مسجد نصیر الملک اشاره کرد و اظهار کرد: کمک گرفتن از این مکان برای پیش بردن اهداف جلسه و عکس آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تصریح اینکه مدیریت عرصه زکات باید عالمانه باشد، اظهار کرد: زکات محاسبه دارد، از این رو کار باید عالمانه مدیریت شود، عرصه علمی نیز هم باید گسترش یابد، همچنین در مصرف و پرداخت آن نیز اینگونه موضوعات مطرح است.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: باید یک آمار دقیقی از نیازمندان وجود داشته باشد تا برای هزینه کرد و مصرف زکات نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه کار باید عالمانه صورت گیرد، تصریح کرد: در روز جمعه باید به موضوع زکات فطره بپردازیم تا یادآوری به مردم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به موضوع عدالت اجتماعی زکات پرداخت و گفت: باید به موضوع عدالت اجتماعی و عدالت همراه با خرسندی پرداخت کننده و گیرنده به صورت ویژه کار شود، همچنین باید در سبک زندگی اسلامی این برتری را نشان دهیم که زکات عدالت در توزیع ثروت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha