شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ضیافت افطار مدرسه علمیه فاطمبه کارون

استاد حوزه علمیه خواهران خوزستان تصریح کرد: مهمترین وظیفه سربازان امام زمان (عج) این است که دین اسلام‌ و حقانیت اهل بیت(ع) را به تمامی مردم بشناسانند. پس باید مایه زینت اهل بیت(ع) باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، ضیافت افطار مدرسه فاطمیه کارون برای مبلغین، اساتید، طلاب وکادر این مدرسه همراه با سخنرانی زهره اشرفی استاد حوزه خواهران، روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴٠۲ برگزار شد.

در این برنامه خانم زهره اشرفی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تهذیب و تزکیه نفس است، اظهار کرد: در این ماه که سفره ضیافت خداوند متعال گسترده شده انسان باید از این فرصت معنوی بهره ببرد.

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه تمامی پیامبران دارای معجزاتی بودند، اظهار کرد: پیامبر اسلام نیز مانند دیگر انبیاء الهی معجزاتی داشتند اما با این اختلاف که با ارتحال پیامبران معجزات آنان نیز میرفتند ولی معجزه رسول اکرم (ص)که قرآن است تا الان موجود و باعث هدایت و روشنگری ملت ها می شود.

خانم اشرفی با اشاره به اینکه امام زمان(ع) بر اعمال شیعیان نظارت کامل دارند عنوان کرد: طلاب و مبلغین به عنوان سرباز امام عصر(عج) باید خود را مجهز به علم و تقوا کنند.

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه سربازان امام زمان (عج) این است که دین اسلام‌ و حقانیت اهل بیت(ع) را به تمامی مردم بشناسانند. پس باید مایه زینت اهل بیت(ع) باشید.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: سربازان امام زمان(عج) باید دائم الذکر، متصل به خدا، متعهد به خدمتگزاری برای اهل بیت(ع)، متصل به ریسمان ولایت و در انجام واجبات پیشتاز باشند تا صاحب الزمان (عج) را خشنود کنند.

این برنامه همراه با محفل انس باقرآن، سرود، سخنرانی و افطار بود.

طلاب سرباز وفادار امام زمان(عج) باشند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha