دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور، طی سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه و اولین نهاد اجتماعی، یکی از اصلی‌ ترین بنیان‌های جامعه است که تقویت آن منتج به تقویت و پیشرفت جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در جمع خانواده های کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با بیان اینکه نهاد خانواده در اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ادامه داد: محیط سالم یا ناسالم خانواده تأثیر بسیار عمیقی در پرورش فضائل اخلاقی، یا رشد رذائل دارد؛ به گونه ای که باید سنگ زیربنای اخلاق انسان در آنجا نهاده شود و ضروری است در فضایی که رشد تکنولوژی همه ابعاد زندگی انسان را در برگرفته است، معناها، ارزش ها و توجه به معنویت مغفول نماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه استکبار جهانی برای ضربه‌ زدن به کانون خانواده به دنبال تغییر سبک زندگی با برنامه‌های سوء فرهنگی است، خاطر نشان ساخت: محیط خانواده باید ملجاء و پناهگاه همه اعضای خانواده باشد و ضروری ست خانواده ها با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انسجام و همبستگی خود را مضاعف نمایند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و تضعیف بنیان خانواده از طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای‌ مجازی و رسانه‌ای استفاده می‌کنند گفت: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سال گذشته ۴۸هزار خانوار را به دوره های بصیرت افزایی اعزام نمود که این عدد در سال جدید به یکصد هزار خانوار افزایش داده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آغاز دشمنی های نظام سلطه از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علیه ایران اسلامی گفت: دلیل همه این دشمنی ها همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: استقلال به این معنی است که ما نمی‌خواهیم دیگران بر سرنوشت ما حاکم باشند در دوران نظام شاهنشاهی این دیگران بودند که بر مقدرات کشور ما حاکم بودند و آن ها حتی شاه، نخست وزیر،وزیر و نماینده مجلس انتخاب می‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مقابل کسانی که اعتقاد به وادادگی و تسلیم شدن در مقابل بیگانگان را داشتند، فرمودند: ملت ما باید بدانند که هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر از ایستادگی است و نتیجه آن هزینه ها این شد که امروز قوی شده ایم و دیگر دشمن تصور نمی‌کند ما به مانند سال های اول انقلاب ضعیف هستیم.

وی با بیان اینکه به فرموده فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح به عنوان دژ مستحکم این کشور و این ملت هستند افزود: آنچه را که این دژ و قلعه را نفوذ ناپذیر می‌کند ایمان و معنویت ، تقوا و ولایت مداری است و وظیفه همه ما در مجموعه های عقیدتی سیاسی های نیروهای مسلح، تعمیق ایمان و باور های دینی، بصیرت دینی و انقلابی، پرورش فکری،اخلاقی و معنوی و نظارت بر رعایت موازین شرعی است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با بیان این که نگاه درست به عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح نفوذ معنوی و نفوذ در قلب ها است و کار عقیدتی سیاسی هدایت، ارشاد و دستگیری معنوی است افزود: مقام معظم رهبری بر این نگاه تاکید دارند و امیدوارم که همه ما بتوانیم با اطاعت از فرامین معظم له این نگاه را در مجموعه نیروهای مسلح عملی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha