چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر | برگزاری نماز عید فطر در همدان

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدی گفت: نماز عید سعید فطر در ۲۱ نقطه از خراسان شمالی با حضور گسترده مردم مؤمن و متدین استان اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که به مناسبت عید فطر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر عظمت ماه مبارک رمضان را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اقامه هماهنگ نماز عید فطر، افزود: نماز عید سعید فطر در بجنورد، شیروان، سنخواست ساعت ۳۰/۶ صبح و در شوقان ساعت ۸ صبح اقامه می‌شود و در دیگر مناطق استان ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: نماز عید فطر در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی ساعت ۳۰/۶ صبح در بلوار مصلا امام خمینی (ره) بجنورد به امامت حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: نماز عید فطر در شیروان ساعت ۳۰/۶ در خیابان استقلال و به امامت حجت‌الاسلام تکمیلی امام‌جمعه شیروان و در اسفراین ساعت ۷ صبح در خیابان طالقانی به امامت حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه اسفراین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی بابیان اینکه در سنخواست هم نماز عید فطر ساعت ۳۰/۶ در محل مسجد جامع و به امامت حجت‌الاسلام حصاری امام‌جمعه شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در آشخانه و شوقان به ترتیب ساعت ۷ و ۸ صبح در باغ ملی روبروی فاطمیه و مسجد جامع به امامت حجت‌الاسلام شریعتی نژاد و حجت‌الاسلام پهلوانی امامان جمعه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در گرمه و جاجرم هم نماز عید فطر ساعت ۷ صبح به ترتیب در حسینیه سیدالشهدا به امامت حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه و مصلا جاجرم به امامت حجت‌الاسلام هوشمند نزاد امام‌جمعه جاجرم برگزارمی شود.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: نماز عید فطر در فاروج، درق و پیش قلعه ساعت ۷ صبح در محل گلزار شهدای گمنام و به امامت امامان جمعه برگزار می‌شود و در مایوان هم در گلزار شهدای گمنام ساعت ۷ صبح به امامت روحانی مستقر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نماز عید فطر در دیگر مناطق هم در مساجد جامع و مکان‌های شاخص به امامت امامان جمعه و روحانیان مستقر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با درخواست از نمازگزاران، گفت: از تمامی نمازگزاران درخواست داریم مُهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha