دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین اختتامیه جمع خوانی قرآن کریم در  ارومیه

حوزه / امام جمعه ارومیه بر استمرار قرائت قرآن در بعد از ماه رمضان تاکید کرد و گفت: آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است و  باید سعی کنیم بعد رمضان نیز این انس و الفت با قرآن کریم را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در آیین اختتامیه جمع خوانی قرآن کریم که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، ضمن تقدیر از دست اندرکاران این محفل معنوی، اظهار داشت: ثواب ختم قرآن کریم به‌صورت جمعی بیشتر از ختم آن به‌صورت فردی است.

وی با اشاره به آیه «وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ» ادامه داد: ختم قرآن کریم از نشانه‌های تقوا در انسان است و ایمان مومنان را افزایش می‌دهد.

امام جمعه ارومیه بر استمرار قرائت قرآن در بعد از ماه رمضان تأکید کرد و گفت: آنچه در ماه مبارک رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است و باید سعی کنیم بعد از عید فطر نیز این اُنس و اُلفت با قرآن کریم را ادامه دهیم و حداقل روزانه ۵۰ آیه قرآن کریم را قرائت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مومنان باید شاکر درگاه الهی باشند، که توفیق درک ماه رمضان را به ما عطا نمود و در روز قیامت خواهیم دانست که تمام شدن ماه مبارک رمضان مصیبت است و باید مومن از تمام شدن این ماه، که ماه میهمانی خداوند است ناراحت باشد.

وی ادامه داد: مومنین یک ماه عبادت کرده‌اند و روز عید فطر روز اخذ جوایز است، لذا باید این روز را قدر بدانیم.

آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است

آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha