دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه تمام مقدرات، در شب قدر به امام معصوم تحویل می‌شود، گفت: شب قدر دعا، صدقه و توسل، قضا و قدر را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در جمع زائران علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در رابطه با اسرار نماز کتابی تألیف نموده‌اند به نام آداب الصلاه که این کتاب به این موضوع اشاره دارد که انسان چگونه نماز بخواند که با نماز قرانی شباهت داشته باشد.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه امام راحل در این کتاب بعد از شرح اذان، اقامه، حمد و سوره توحید، سوره قدر را شرح می‌دهند، و قدر را دو معنا می‌کنند، گفت: شب قدر یعنی، شبی که تقدیر ما و کارهایی که سال بعد با اختیار انجام می‌دهیم، به محضر امام زمان(عج) عرضه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه تمام مقدّرات، در شب قدر به امام معصوم تحویل می‌شود، تصریح کرد: شب قدر دعا، صدقه و توسل، قضا و قدر را تغییر می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، خاطرنشان کرد: بعد از زیارت امام رضا(ع) آمده است که قضا و قدر محکم الهی با دعا عوض و جابجا می‌شود، لذا ما محضر امام زادگان که می‌رسیم برای آن است که به ما توجه نمایند و قضا و قدر ما را به بهترین شکل تغییر دهند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha